Wednesday, 8 July 2015

Makin Berusia Makin Sihat Makin Cantik

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah sudah 21 hari kita berpuasa. Rasa sedih pun ada kan, tak lama jer lagi Ramadan akan berlalu. Apa-apa pun semoga segala amalan kita bulan Ramadan ini diterima Allah dan mendapat keberkatan.

Semua sedia maklum, sepanjang Julai ini, anda boleh dapatkan Vivix dengan harga promo beserta ganjaran yang sangat hebat. Boleh refer entry Eina sebelum ini ya. DI SINI

Ok, sebenarnya entry kali ni, Eina nak share dengan korang testimonial Vivix yang memberi kesan kulit cantik dan awet muda pada si pengamal tegar Vivix. Memang best tau.

Sebelum Eina proceed dengan testimonial, jom kita baca dulu kandungan satu hidangan Vivix yang power ni.

~~~

Satu hidangan Vivix mengandungi sama banyak Resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain merah. 



Mengandungi 4 bahan aktif yang tinggi dengan Resveratrol dan Polifenol yang lain.
✔️ Muscadine Grape
✔️ Purple Carrot
✔️ Polyganum Cuspidatum
✔️ European Elderberries



Polifenol
* Sekumpulan fitokimia (bahan kimia tumbuhan yang meningkatkan kesejahteraan kesihatan) yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan dan memiliki khasiat bagi potensi antioksida dan antipenuaan sel

Elderberi
* Merupakan sejenis tumbuhan yang tumbuh di kawasan lembab di serata Eropah dan Amerika Utara. Ia membekalkan sumber antociannin yang tiga kali ganda lebih hebat dan baik berbanding karotenoid

Lobak Ungu
* Merupakan tumbuhan yang tumbuh liar di Afghanistan sejak 5000 tahun lalu. Ia adalah sumber asli vitamin A terbaik dan memiliki pelbagai kandungan fitokimia seperti karotenoid, fenolik dan isokumarin.

Polyganum Cuspidatum 
* Merupakan sejenis pokok peribumi di Asia, Amerika Utara dan Eropah. Turut dikenali sebagai Japanese Knotweed. Memiliki kandungan resveratrol yang sama seperti yang terdapat pada kulit dan biji anggur merah. 

~~~

Ok, ini dia testi yang super duper best untuk awet muda. 

Semakin kita berusia, kulit dan organ dalaman kita juga turut berusia. Untuk kekal sihat, tubuh badan kita memerlukan khasiat yang dapat membantu membaikpulih DNA sel, organ juga sistem tubuh kita. Jadi, suplemen yang tinggi kandungan Resveratrol seperti Vivix ini dapat membantu kita kekal sihat dan kelihatan awet muda.


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Dulu kulit agak kusam, kini setelah mengamalkan Vivix, rasa lebih ceria dan kelihatan lebih muda. Alhamdulillah. Makin berusia makin sihat. 

~~~

Siapa sahaja boleh amalkan Vivix, tak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda.


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Amalkan Vivix tak sampai sebulan, tiada lagi kulit kusam. Kulit tidak lagi kering bersisik, jerawat dah kurang & warna kulit juga lebih sihat, lebih sekata dan bersih. Pipi juga nampak anjal, garis di bibir juga semakin kurang. Kesan lebih cepat jika di ambil bersama Collagen Powder Shaklee ya. Oh ya, Vivix juga boleh dijadikan masker. 

~~~

So, kalau anda mula rasa lemah-lemah seperti tak cukup nutrisi, Vivix penyelamatnya. Jika kesan-kesan tua dan garis-garis halus mula kelihatan, Vivix penyelamatnya. Percayalah, anda pasti akan terus "BERCINTA" dengan Vivix.

Jadi, apa tunggu lagi, jom sama-sama jadikan Vivix sebagai pelengkap nutrisi harian kita.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529) 
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...