Anak Sihat Ceria Dengan MEALSHAKES

5:21 PM

Assalamualaikum..selamat petang semua...Eina nak share sikit testimonial Mealshakes untuk tatapan anda...

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Testimoni 1

- Credit to Mama Ariff, Yana Ramly -


Credit Pic: Yana Ramly

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Inilaa anak saya Ariff yang sekarang. Nak masuk umur 3 tahun tak lama lagi. Selera makan dia improve banyak sejak ambik mealshakes & vit c chewable masa umur 1 thn lebih hingga sekarang. Sembelit dah jarang sangat2. Selsema pun dah boleh sembuh dengan cepat, tak macam dulu. Tak perlu ubat klinik pun.

Ariff dah tak perlu ambik mealshakes hari2. Cukup 3x seminggu, 1 sudu masuk dalam susu dia setiap pagi. Cukup time dia akan tanya nasi. Kesukaan dia telur. Air masak pun dah tak payah nak paksa2 macam dulu.

Selain tu Ariff sangat aktif & cerdas. Dia cepat tangkap apa yang diajar. Dah lama tak timbang berat dia. Tapi saya tak risau berat dia asalkan dia sihat. 

Testimoni 2 



Credit Pic: Eyna Noorliyana

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Saya nak kongsi pengalaman, baby 1.7.12 baby genap 1year, hadiah dari mama MEAL SHAKES, alhamdulillah selepas 24hr baby minum 3x seminggu, perubahan amat-amat ketara, sebelum ni, if demam or selsema akan berlarutan sampai 2week, tapi baru2 ni baby demam saya tak ada pun ambil ubat, just bagi minum mealshakes, alhamdulillah esok dah ok, baby saya amat kurang selera makan, now alhamdulillah umi(pengasuh) cakap aleesya dah selera makan, yang penting walaupun kadang2 baby taknak makan nasi, dia tetap ceria.

m/s: tak semestinya baby yang amal mealshakes akan terus berselera, setiap bayi takkan sama selera makan, so penting untuk ambil MEALSHAKES untuk memberi vitamin yang diperlukan oleh baby.

-------------------------------

Alhamdulillah, dengan pengambilan 3x seminggu...ramai ibu-ibu percaya...Mealshakes membantu anak mereka menjadi lebih sihat dan ceria.  

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)