COMPLEMENTARY - Vitalea Iron Formula

10:34 AM

Siapa nak? 🙋🙋🙋

Macam mana nak dapat? Senang jer.

Beli apa-apa produk Shaklee & Register as member, korang boleh dapat FREE sebotol Vitalea tau. Harga sebotol Vitalea tu RM95.



Tak kira apa-apa produk sekalipun, cthnya korang nak beli Herbal Blend yang harganya RM27.50, then register as member dgn harga RM68.90, korang dah boleh dapat FREE 1btl Vitalea tau. 
Vitalea merupakan multivitamin yg terunggul. Kaya dengan vitamin dan mineral yg dapat membantu memberi tenaga, bantu pembentukan sel-sel darah merah juga sangat baik untuk kesihatan menyeluruh

Multi yang Hebat
Suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli.  Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. 

Jika diambil setiap hari, Vita-Lea mampu:
•    Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.*
•    Mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.
•    Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
•    Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh
•    Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.*

Nak Vitalea dengan PERCUMA? Nak beli Shaklee dengan harga ahli? Nak jana income dengan Shaklee? Hubungi Eina sekarang! 😊

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)