Istimewa YES Wellness Pack Untuk Anda

6:02 AM

Assalamualaikum 

Bermula bulan May 2015 hingga Oktober 2015. Shaklee juga menawarkan YES Wellness Pack untuk anda. Ada 4 pilihan YES Wellness Pack yang boleh anda pilih mengikut keperluan. Setiap pembelian salah satu YES Wellness Pack anda layak menerima 5% Diskaun. 

Saya sudah YES ☺️

Anda semua bila nak YES?

YES Pack 1 - Kehamilan Sihat (Healthy Prenatal)


Pregnantkan Mia Eina merasa makan sepenuhnya vitamin Shaklee. Memang beza dari pregnantkan Ilham dulu. Walaupun Eina ada alahan yang lebih teruk dari yg dulu tapi Eina tetap ada tenaga sampai ke malam. 

Apa kelebihan setiap vitamin yang ada dalam set ni? Meh baca sama2 😊

************

1. Vitalea - Multivitamin, bantu untuk tambah darah. Sesuai utk masalah HB rendah. Dan mengelakkan Anemia.

2. B-Complex - Mengandungi asid folik yg sesuai utk hamil. Bantu tumbesaran bayi dgn sempurna.

3. Vitamin C - Antibodi utk ibu2, supaya dpt elakkan dari mendpt sakit teruk seperti demam, batuk & selsema semasa hamil.

4. Omegaguard - Mengandungi Omega 3, DHA & EPA yg bagus utk tumbesaran otak dan mata baby

5. ESP - Sumber protein utk ibu2. Protein juga sgt penting utk tumbesaran baby dlm kandungan. Bantu ibu2 menjadi lebih bertenaga juga.

6. Ostematrix - Sumber kalsium utk ibu dan juga baby. Bila hamil, baby dlm kandungan akan ambil sumer kalsium ibu, sbb tu ibu2 selalu cramp kaki. Kalsium ini sgt penting.

**********
Kalau nak rasa kelainan semasa pregnant, boleh cuba PRENATAL YES PACK ini ya. Berbaloi dan pasti teruja.

YES Pack 2 - Berpantang Sihat (Healthy Postnatal)

Cerita tentang set berpantang ni, Eina dapat merasa berpantang dengan set pantang Shaklee ni, masa berpantangkan Mia. Memang Eina tak ambil langsung jamu. Memang terasa beza, cergas semacam jer. Sampaikan mak Eina pun tegur, nampak macam tak berpantang pun. Hehe

Ok, ini vitamin yang ada dalam YES Pack Healthy Postnatal



1. Vitalea - Multivitamin, bantu untuk tambah darah. Selepas bersalin, ibu-ibu akan banyak kehilangan darah kan, so Vitalea membantu ibu-ibu untuk tambah darah. Vitalea juga membantu memberi tenaga pada ibu yang sedang berpantang. 

2. Vitamin C - Bantu kuatkan Antibodi ibu berpantang supaya dpt elakkan dari mendapat sakit teruk seperti demam, batuk & selsema semasa berpantang.

3. Omegaguard - Mengandungi Omega 3, DHA & EPA yg bagus utk tumbesaran otak dan mata baby yang dapat disalurkan melalui penyusuan. 

4. ESP - Sumber protein utk ibu berpantang. Bantu ibu-ibu menjadi lebih bertenaga juga. ESP juga membantu penyusuan ibu-ibu dengan menghasilkan susu lebih pekat, berkhasiat dan berkualiti. Baby pun akan cepat kenyang dan tidur nyenyak.

5. Alfafa Complex - Alfafa bantu memulihkan urat selepas bersalin. Mengurangkan ketegangan urat dan mengelakkan sembelit. Meningkatkan kandungan susu juga bertindak sebagai agen detox. Sesuai untuk ibu-ibu yang ingin turunkan berat badan juga

6. Ostematrix - Sumber kalsium utk ibu dan juga baby. Bila hamil, baby dlm kandungan akan ambil sumer kalsium ibu, sbb tu ibu2 selalu cramp kaki. Kalsium ini sgt penting.

Ok untuk YES Pack yang ke-3 ialah Healthy Fitness - Slimming (Kecergasan Sihat - Langsing)


Ok jom baca fungsi setiap satu set ini yang dapat bantu turunkan berat dengan selamat.

1. Lecithin
✔️ Menghalang akumulasi lemak dan kolesterol tidak baik
✔️ Menghalang Obesiti
✔️ Memecah dan membakar lemak

2. Herblax
✔️ Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan
✔️ Membuang toksin dalam badan
✔️ Sebagai agen detox

3. Cinch Shake
✔️ Diperkaya dengan Leusina dan mengenyangkan.
✔️ Menghalang kehilangan otot disamping melindungi metabolisma
✔️ Meningkatkan kehilangan lemak
✔️ Mengekalkan tisu otot

4. Cinch Energy Tea Mix
✔️ Teh ekslusif dengan Teh Hijau, Roibos Merah & Putih
✔️ Meningkatkan metabolisma
✔️ Penggalak tenaga
✔️ Tinggi dalam antioksidan

5. Vitalea
✔️ Merupakan multivitamin yg terunggul. Kaya dengan vitamin dan mineral yg dapat membantu memberi tenaga, bantu pembentukan sel-sel darah merah juga sangat baik untuk kesihatan menyeluruh

Untuk YES Pack yang ke-4 ni, istimewa sikit ya. Sebab banyak sangat keuntungan yang boleh kita dapat. Bukan sahaja baik untuk kesihatan, tapi dapat untung berganda-ganda tau. 


Ok YES Pack istimewa ini dipanggil Healthy Young Living (Awet Muda Sihat) iaitu beli 2 botol Vivix bulan ini, anda akan dapat
.
👉👉 FREE Membership worth RM80
👉👉 FREE Vitalea worth RM95
👉👉 Cash Back worth RM35++ .
.
✔️ Vivix® adalah supplemen anti-penuaan terbaik didunia. Ramuan Vivix® telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular. Salah satu mekanismanya ialah 🔹Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
⏩ ⏩ Ramuan Vivix® menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mithochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel. .
.
✔️ Vivix merupakan suplemen untuk kesihatan secara menyeluruh. Sebab ramuan Vivix® melindungi dan memperbaiki pada tahap sellular DNA.

Antara manfaat Vivix
✅ Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
✅ Membantu menghalang kanser
✅ Mengurangkan risiko sakit jantung
✅ Mengurangkan komplikasi pesakit diabetes
✅ Menyokong kesihatan sendi
✅ Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer
✅ Meningkatkan sistem imun
✅ Meningkatkan kesihatan mata
✅ Menyokong kesihatan keseluruhan

Best ke best? Hehe

Ok lengkap 4 set YES Pack untuk anda pilih mengikut keperluan dan kesesuaian anda. Kalau perlukan khidmat konsultasi terbaik Eina, Whatsapp Eina ok. 

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)