"Wajah baru" Di Hari Raya

9:36 PM

Assalamualaikum semua. Sorry ya, Eina lambat announced promo for this month. Ok, siapa nak "berwajah baru" raya nanti? Sila angkat tangan 😁


Produk promo bulan ni bantu anda "berwajah baru" raya nanti. In Shaa Allah 😊 . Vitamin C & Vitamin E adalah produk promo pada bulan ni. Nak hilangkan jerawat, jeragat dan parut. Kedua-dua vitamin untuk kulit ini wajib korang telan ok. Vitamin ini juga menjadikan kulit halus dan gebu.



Eina pun amalkan 2 jenis vitamin ni sebab dengan pengambilan #VitaminE & #VitaminC ni, ia akan baiki struktur kulit kita bermula dari dalam. Vitamin #Shaklee akan buang segala toksin-toksin dalam badan kita yang menyebabkan pelbagai masalah pada kulit. Tambahan lagi #Shaklee ni vitamin yang dihasilkan dari sumber semulajadi, bukan kulit jer cantik, In Shaa Allah sihat pun dapat :) dengan izinNya


Ok secara ringkas, jom baca manfaat kedua-dua Vitamin ini untuk kulit cantik ☺️

✔️ Vitamin E
✅ Anti-penuaan
✅ 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan
✅ mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan
✅ mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha
✅ memperbaiki parut
✅ memperbaiki bengkak dan ulser kulit. .

✔️ Vitamin C
✅ Vitamin C dapat merangsang pembentukan kolagen.
✅ mampu mengurangkan kedutan
✅ menghalang otot menjadi lembik.
✅ dapat membantu melambatkan penuaan
✅ menyekat pembentukan pigmen.
✅ mengelakkan gejala kulit kering, ruam dan kulit kasar.
✅ membantu menguatkan imun sistem

Kuncinya konsisten & minum air 2-3L sehari. Hasilnya sangat #awesome. Jom sihat & cantik secara semulajadi

Dapatkan dengan harga promo ya. Anda nak jimat? Boleh pilih salah satu promo samaada Beli 6 botol dapat free 1 botol lagi atau beli 2 botol dengan diskaun 5%. 

Ok jika anda beli 6 botol Vitamin E, bukan sahaja dapat free 1 lagi botol Vitamin E, malah korang dapat juga FREE MEMBERSHIP, FREE 1 Botol VITALEA & juga CASH REBATE. Wowww, best ke best? Hehe. Apa lagi hubungi Eina sekarang ya.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)