Kekal Sihat Bertenaga Juga Kekal Berat Badan

4:12 PM

Assalamualaikum 

Macam mana puasa setakat hari ini? Semoga kekal sihat dan bertenaga ya.

Sempena Ramadhan kali ini, Shaklee memperkenalkan Set Ramadhan untuk anda yang mahu kekal sihat dan bertenaga di bulan puasa ini. Set ini sangat istimewa ya sahabat semua. Kerana di dalam set ini terdapat 1 produk yang boleh membantu anda kekalkan berat badan iaitu Lecithin

Kebiasaannya di bulan puasa ini terdapat pelbagai jenis makanan yang sedap dan kebanyakannya berlemak yang sememangnya kita susah nak elak. Oleh itu, Lecithin ini boleh membantu anda bakar terus lemak supaya tidak terkumpul selepas makan banyak semasa berbuka. Ia juga membantu menyingkirkan kolesterol dari badan anda.

Ok ini adalah Set Ramadhan yang sangat popular dan terbukti disukai ramai sepanjang puasa.



Apa keistimewaan set ini?

🍄 ESP:
Merupakan sumber protein soya berkualiti tinggi dan terbaik. Ia membekalkan tenaga berkekalan, rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti dapat mengekalkan tenaga dan rasa kenyang lebih lama kerana mempunyai Indeks Glisemik yang rendah.

🍄 Performance Drink:
Minuman isotonik berperisa oren yang tidak bergas, terbukti secara klinikal berupaya menghidrat lebih cepat daripada air. Membekalkan bendalir dan elektrolit berbanding minuman isotonik terkemuka yang membantu mencegah penyahidratan. Membuatkan anda tidak mudah dahaga dan kekal bertenaga sepanjang hari.

🍄 Meal Shakes:
Merupakan provitamineral terbaik. Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien. Ia juga sumber pemakanan serat dan protein terbaik juga kaya dengan sumber kalsium. Rendah lemak dan rendah glisemik yang sangat baik untuk tubuh badan. Meal Shakes juga memastikan kita dapat bekalan nutrien baru yang mencukupi sepanjang kita berpuasa. 

🍄 Lecithin:
Merupakan agen pemecah lemak terbaik. Lecithin bertindak mengelmusikan lemak iaitu membantu memecah dan membakar lemak dengan cepat. Ia juga membantu melarutkan dan menyingkirkan kolesterol sebaik sahaja anda mengambil makanan yang berminyak. 

•••
Jadi, pada semua sahabat yang ingin kekal sihat, bertenaga juga kekal kurus di bulan puasa ini. Set ini sangat sesuai dan berkesan tau.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)