Hero Kiddo Shaklee - Produk Baru Shaklee

10:28 PM

Memperkenalkan produk terbaru Shaklee Hero Kiddo Gummies sudah berada di pasaran Malaysia. Finally, dah boleh beli dah. Alhamdulillah. 😍



Eina memang excited dengan Hero Kiddo ni. Anak-anak Eina memang suka gummies. Biasalah budak-budak kan memang suka gummies. So, bila Shaklee keluarkan Hero Kiddo ni, Eina memang excited. Senanglah nak bagi anak-anak makan.


Hero Kiddo ni NO SUGAR ADDED ok. Memang mesra gigi (ia tidak merosakkan gigi). Yes, inilah beza dan kelebihan gummies Hero Kiddo Shaklee. Ianya Vegan berasaskan tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan, berasaskan buah Elderberry yang tinggi antioksidan. Rasa ceri semulajadi yang sangat enak. Confirm anak-anak suka. Diformulasikan untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas. Kaya dengan Vitamin C, Vitamin D dan Zinc bagi menyokong kekebalan tubuh dan menyokong sistem imun yang kuat dan sihat.


RAMUAN UTAMA HERO KIDDO SHAKLEE



ELDERBERI - 70 mg Ekstrak Elderberi 
Elderberi dihasilkan daripada buah beri hitam yang ranum, dari pokok renek yang berasal dari Eropah. Elderberi kaya dengan antioksida yang menyokong kesihatan yang baik. 

VITAMIN C - 210 mg Vitamin C 
Vitamin C adalah vitamin penting. Buah-buahan dan sayur-sayuran, termasuk ceri, oren, limau gedang, kiwi, dan lada merah manis adalah sumber vitamin C yang sangat baik.

VITAMIN D - 15mcg Vitamin D
Vitamin D adalah vitamin penting yang larut lemak. Badan kita menghasilkan vitamin D apabila kulit kita terdedah kepada cahaya matahari secara langsung. Vitamin D juga secara semulajadi terkandung di dalam sesetengah makanan. Beberapa jenis cendawan dan ikan berlemak seperti salmon, tuna, dan mackerel adalah sumber vitamin D yang sangat baik. Vitamin D juga ditambah ke dalam makanan, termasuk bijiran sarapan pagi dan sesetengah jus oren, yogurt, marjerin, dan minuman soya.

ZINK - 3 mg Zink
Zink adalah mineral penting yang terdapat dalam pelbagai makanan. Antara sumber zink yang bagus ialah daging merah tanpa lemak, ayam, itik, makanan laut, dan bijiran sarapan yang memberikan sumber terbaik



KEBAIKAN HERO KIDDO SHAKLEE


1. Membekalkan Nutrien Penyokong Kekebalan Tubuh - Mengandungi gabungan kuat nutrien yang menyokong kekebalan tubuh, termasuk zink dan vitamin C dan D

2. Menyokong Sistem Imun yang Sihat - Menyampaikan antioksidan dan nutrien yang terbukti menyokong fungsi imun yang sihat

3. Melindungi Bahan Ramuan Mesra Gigi - Manis secara semula jadi dengan eritritol dan xylitol, yang tidak mendorong kerosakan gigi.


KEISTIMEWAAN HERO KIDDO SHAKLEE 


Hero Kiddo Gummies juga non-GMO (Genetically Modified Organism). Ia bebas gluten, tidak mengandungi perisa, pemanis atau pewarna. Tiada sirap jagung (bahan pemanis). Diperbuat daripada Pektin iaitu bahan fiber dalam buah-buahan. Zero (0) tambahan perisa dan pemanis tiruan serta pengawet. 

• Pastil enak, berperisa ceri semulajadi dalam bentuk beruang yang comel. 
• Padat dengan nutrien vitamin C dan D, zink dan ektrak Elderberi. 
• Kepekatan ektrak Elderberi yang tinggi (64:1) dalam setiap hidangan. 
• Kandungan vitamin C lebih tinggi (210mg/hidangan). 
• Bukan-GMO. Bebas gluten. Bebas soya. Vegan. 
• Tanpa tambahan perisa dan pemanis tiruan serta pengawet. 
• Tanpa sirap jagung. Dihasilkan daripada pektin.


So, ibu-ibu diluar sana jangan lepaskan peluang dapatkan Hero Kiddo untuk anak-anak anda ok.
Hubungi Eina untuk order Hero Kiddo Gummies

KLIK SINI untuk order terus ATAU Whatsapp Eina

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)