Promosi Shaklee Ogos 2021

9:00 AM



Alhamdulillah, dah masuk bulan Ogos dah, bulan kemerdekaan negara kita. Semoga baik-baik sahaja untuk semua. 

Ok, seperti biasa Shaklee akan keluarkan promosi baru pada awal bulan. Dan korang wajib grab setiap promosi Shaklee ni okeh. 😁

Jom, kita tengok apa promosi Shaklee untuk bulan Ogos 2021 ni.


1. Love Your Body Set - FREE Shaklee Mug, FREE Postage & FREE Membership

Promosi Shaklee Ogos 2021

Mengandungi 5 item dalam 1 set. Iaitu ESP, Vitamin C, Omegaguard, Ostematrix dan Herblax.

Set ini sesuai untuk semua golongan dewasa. Mengandungi semua vitamin-vitamin asas yang badan perlukan untuk kesihatan. Sesuai juga untuk ibu berpantang dan menyusu.


Kebaikan setiap item dalam Love Your Body Set

1. ESP - mengandungi sumber protein soya Non-GMO yang tidak diubahsuai. Baik untuk kulit, kuku dan rambut. Membantu memberi tenaga yang berpanjangan serta memberi rasa kenyang lebih lama.

2. Vitamin C - Membantu menguatkan imun sistem. Juga dikenali sebagai antioksida semula jadi yang membantu melindungi sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas. Penting untuk pelbagai fungsi fisiologi seperti pembentukan kolagen – sejenis protein yang memberikan struktur kepada tulang, rawan, otot dan saluran darah.

3. Omegaguard - Membantu melancarkan peredaran darah dan mengelakkan pembentukan plak di dalam salur darah. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, mencegah kemurungan, mengawal tekanan darah dan membantu mengawal paras kolesterol yang sihat.

4. Ostematrix - Mengandungi kalsium, magnesium, vitamin D dan mineral untuk tulang yang kuat dan sihat. Mengurangkan keletihan dan simptom kebas/lenguh pada tubuh badan. Melancarkan sistem pencernaan serta mengurangkan rasa sakit kepala/migraine. Meredakan gejala PMS (Premenstrual Syndrome) bagi wanita. Juga sangat bagus untuk anda yang mengalami masalah insomnia atau susah nak tidur malam. 

5. Herb-Lax - Membantu melancarkan sistem penghadaman dan membersihkan usus. Membantu mengatasi masalah sembelit. Dikenali sebagai agen detox. Mmebantu masalah berat badan dan dapat mengempiskan perut.


2. Healthy Glow Set - FREE Shaklee Mug, FREE Postage & FREE Membership

Promosi Shaklee Ogos 2021

Set ini mengandungi 4 item iaitu ESP, Vitamin C, Omegaguard dan Youth Cleanser

Set ini Eina sarankan untuk anda yang inginkan kulit cantik sihat. Sesuai untuk semua golongan dewasa. Lelaki atau perempuan. Mengandungi vitamin-vitamin asas untuk kulit sihat cantik dari dalam dan luar. Ibu hamil, ibu berpantang dan menyusu juga boleh ambil.


Kebaikan setiap item dalam Healthy Glow Set

1. ESP - Mengandungi protein tumbuhan non-GMO yang sangat bagus untuk penghasilan sel kulit baru. Protein adalah bahan utama yang menggantikan sel yang telah rosak atau mati. Ia juga membantu mencerahkan kulit.

2. Vitamin C - Vitamin C juga asas untuk kulit sihat cantik. Vitamin C merupakan bahan utama dalam pembentukan dan penghasilan kolagen bagi mencapai kecantikan kulit yang berseri. Membantu membaikpulih masalah kulit dari dalam juga menghalang radikal bebas yang boleh merosakkan kulit.

3. Omegaguard - Mengandungi Omega-3 yang dapat membantu melembapkan kulit, mengurangkan kegatalan kulit akibat alergi atau eczema. Membantu melindungi kulit dari sinaran UVA dan UVB yang berbahaya dari matahari. Omega 3 dapat mengurangkan sensitiviti kulit terhadap sinar ultraviolet (UV). Juga berfungsi sebagai anti radang dengan membantu mengurangkan masalah jerawat pada wajah juga mengurangkan penampakan garis-garis halus pada wajah.

4. Youth Luminious Gel Oil Cleanser - Mengandungi pH-seimbang dapat membersih dan menghaluskan kulit dengan lembut serta mengekalkan kelembapan kulit. Tidak mengandungi sabun. Mengandungi campuran vitamin Vital Repair+® yang dipaten dan polifenol Muscadine Grape Extract, serta Ekstrak Alga Hijau yang bantu membersih lebih mendalam dan menjadikan kulit lebih berseri. Youth Gel Oil Cleanser juga bertindak sebagai makeup remover.


Ok, jangan lupa grab promo ini dan miliki Shaklee Mug yang sangat cantik ni ok. Ada 4 pilihan warna yang boleh anda pilih.



Setiap pembelian set promo ini juga, anda layak mendapat FREE Membership & FREE Postage.

Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi Eina ok. Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)