NUTRIFERON Menyokong Kesihatan Sistem Imun

10:19 PM

Assalamualaikum

Alhamdulillah, sudah masuk pertengahan bulan February. Semoga kita semua terus dibawah lindungan Allah dan dimurahkan rezeki selalu ya. Masih boleh bernafas dan tersenyum juga merupakan rezeki dari Allah. Syukur Alhamdulillah

Ok semua, sorry ya agak lambat Eina nak update promo Shaklee untuk bulan February ni. Eina lebih fokus dgn IG sekarang ni hehe. Jemput follow IG Eina ya @kulit_cantik_halus_gebu 😚

Bulan ini, Shaklee menawarkan harga terendah untuk penggalak interferon semulajadi yang menyokong kesihatan tubuh badan dan menguatkan sistem imun untuk anda sekeluarga iaitu NUTRIFERON.


NUTRIFERON adalah satu FORMULA EKSLUSIF dan DIPATEN oleh SHAKLEE dan tidak dijual di kedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee. Formulanya yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulen dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

NUTRIFERON diekstrak daripada 4 jenis tumbuhan iaitu BIJI LABU, BIJI PLANTAGO ASIATICA, HONEYSUC KLE JEPUN dan BUNGA SAFFLOWER. Mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 


BIJI LABU
# Merangsang pengeluaran interferob semulajadi didalam tubuh
# Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser

BIJI PLANTAGO ASIATICA
# Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun

HONEYSUC KLE JEPUN
# Menentang pencerobohan virus dan kuman

BUNGA SAFFLOWER
# Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman

Antara Manfaat Utama NUTRIFERON ialah
✔️ Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari
✔️ Melawan Kanser dan Tumor
✔️ Melindungi dari Influenza
✔️ Meringankan Stress dan Kelesuan
✔️ Melambatkan Penuaan
✔️ Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C
✔️ Mempertingkatkan Menopaus
✔️ Mempertingkatkan PMS

Ok, macam biasa Promo Shaklee ialah BUY 6 FREE 1. Nak beli 1 kotak pun boleh ok. Sekotak ada 30 stick, utk kuatkan sistem imun, ambil 1 stick jer seminggu sekali pun dah cukup atau ambil jika perlu.

Macam Eina, NUTRIFERON ni pengganti PANADOL kat rumah. Memang dah lama tak telan panadol dah. Anak2 pun suka. Rasanya manis dan sedap, boleh dimakan macam tu jer atau bancuh dgn air suam. 

Kalau demam, batuk or selsema memang NUTRIFERON jer ubat eina satu family. InshaaAllah sedikit sebanyak ia membantu juga. Tapi, jika sakit berlarutan dan jika perlu jumpa doktor, boleh jumpa doktor dan makan ubat ikut saranan doktor ya. NUTRIFERON ni, sebagai tambahan sahaja untuk kuatkan sistem imun kita.

Simpan 1 kotak NUTRIFERON di rumah anda, inshaaAllah dengan izin Allah kesihatan anda akan bertambah baik. Hubungi Eina ok. :)

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)