Jom DETOX dengan Shaklee

1:16 AM

Kandungan toksin yang tinggi di dalam badan boleh menyebabkan kelesuan, sakit kepala, nafas berbau, sukar tidur, sakit otot, keletihan dan justeru itu mengurangkan kualiti hidup. Shaklee mencadangkan pengambilan beberapa rangkaian produknya untuk membantu proses detox bagi melancarkan proses membuang toksin dan bahan buangan. Berikut adalah rangkaian produk untuk anda : 


Alfafa Complex (Detox Seluruh Tubuh) : Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.  Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi
  • Fungsinya mencuci hati, darah dan usus - Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. 
  • Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit

DTX Complex (Detox Hati) : Mengandungi satu campuran proprietari ekstrak daripada gabungan ekstrak biji benih pokok susu tisel, schizandra, ekstrak dendalion, cendawan reishi, kunyit dan articok.
  • Bantu menghasilkan protein yang membantu dalam regenerasi sel hati dan mengekalkan pengaliran hempedu yang normal.
  • Membina semula sel-sel hati, meningkatkan penghasilan enzim untuk proses detox hati, melindungi hati dari toksin dan merawat masalah hati 
  • Bantu nyahtoksin dan menggalakkan fungsi hati yang sihat
Garlic (Detox Darah) : Allisin adalah sebatian yang berasal daripada bawang putih. Allisin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan.
  • Merupakan antibiotic semulajadi untuk meningkatkan sistem imun
  • Membantu meningkatkan sistem penghadaman, mengeluarkan logam berat dari dalam darah
Herblax (Membuang toksin yang di detox oleh Alfafa & DTX) : mengandungi alfalfa (Medicago sativa) dan campuran proprietary daun senna.
  • Membantu membersihkan usus dari najis lama yang tertinggal
  • membantu pergerakan semulajadi usus
  • untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas
  • menangani kesulitan membuang air besar
Detox/menyahtoksin dengan Shaklee untuk tubuh yang lebih sihat, bertenaga dan wajah berseri


“Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)