Lebih Protein Di Bulan Oktober, Membeli Sambil Menderma

3:09 PM

Assalamualaikum...


Maaf yer..agak lewat untuk update semua pengikut & pembaca setia blog ini..tentang promo istimewa untuk bulan Oktober ni. Bagi anda yg mementingkan pengambilan protein atau mengamalkn diet protein, promo bulan ini memang untuk anda. Saya gelar "double protein" promo…kenapa? Kerana bulan ini ada 2 item Shaklee tawarkan untuk penggemar protein, iaitu Energizing Soy Protein (ESP) & protein dari Mealshakes untuk kesihatan anak-anak anda. Kedua-dua item promo ini adalah untuk seisi keluarga.

Protein merupakan asas utama pembentukan sel tubuh badan kita. Dalam pembinaan tubuh badan kita, kita boleh categorikan kepada dua.. ada yang diperbuat dari protein seperti tulang, kulit otot, plasma dan ada yang diperbuat oleh protein seperti antibodi, enzim dan hormon. Jadi tanpa pengambilan protein yang lengkap dalam nutrisi harian kita, ia boleh menjejaskan hampir keseluruhan fungsi tubuh kita.

Energizing Soy Protein (ESP)
************************
Merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sistesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu. ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.
 

Ok istimewanya promo ESP ni..bukan sahaja beli 6 dapat 7…ada lagi yang lebih menarik

Beli 6 >>> Dapat 1 Canister secara percuma yang berharga RM150
Beli 6 >>> Dapat Free Membership yang bernilai RM65
Beli 6 >>> Dapat Cash Rebate bernilai RM30++

Ok berapa yg anda untung? Lebih kurang RM250++ tau, menarik kan..jadi jangan lepaskan peluang beli ESP masa promo ni yer.

Siapa yang perlukan ESP
~ Wanita / Lelaki
~ Golongan pekerja agar sentiasa bertenaga dan lebih focus
~ Ibu hamil & berpantang – memenuhi keperluan protein bagi ibu juga memberi tenaga
~ Ibu Menyusu – Dapat menghasilkan lebih banyak susu dan susu yang dihasilkan lebih pekat dan berkualiti
~ Golongan pelajar – Untuk lebih aktif, focus, tenaga dan otak lebih cergas
~ Warga Emas – Untuk kesihatan menyeluruh, bantu menguatkan tulang, bantu menganjalkan kembali kulit dan lebih bertenaga.


Mealshakes
**********
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

* Mengandungi 24 vitamin dan mineral lengkap
* Kaya dgn PROTEIN utk bantu sihatkan sel-sel
* Mengandungi vitamin A,C,E,zink, selenium sbg anti-oksidan
* Mengandungi asid folik, biotin, kalsium & magnesium utk bina tulang dan sel-sel dalam proses membesar
* Mengandungi vitamin B-Kompleks, besi utk bentuk sel darah merah yg sihat
* Kaya dengan fiber bg bantu pelawasan yg sempurna 

Ok, istimewanya promo Mealshakes ini pula, disamping anda membeli anda juga dapat menyumbang kepada lebih kurang 2,000 keluarga yang memerlukan. Ia dipanggil program “Shaklee Cares for Our Children” yang menekankan betapa pentingnya pengambilan nutrisi di kalangan kanak-kanak untuk meningkatkan kesihatan.


Jika anda beli 3 anda dapat 4, jika anda lebih bermurah hati..anda beli 6 anda akan dapat 8 canister Mealshakes..bermakna lebih banyaklah anda menyumbang. Alhamdulillah..



Jom kita sama-sama jayakan program murni ini…jika anda berminat dan ingin mencuba kedua-dua item ini dengan harga promo yang super duper murah ni…jangan segan-segan cari Eina ok..konsulatasi percuma dan terbaik untuk anda.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)