Promo Ogos Sempena Bulan Merdeka

9:28 PM

Assalamualaikum 

Short update untuk inform promo bulan ini sempena bulan Merdeka 🇲🇾.
Sorry ya, lately ni agak jarang update blog atas sebab tidak berkesempatan. Harap ada lagi yang sudi dan masih setia baca blog Eina ni ya, hehe.

Ok, istimewa promo kali ni ialah Shaklee tawarkan Voucher RM20 x 3 dengan pembelian 5 botol Omegaguard. Untuk anda yang masih belum join ahli Shaklee juga, jika anda daftar sebagai ahli dan beli 5 botol Omegaguard ini, anda juga layak dapat Voucher RM20 x 3. Voucher ni anda boleh guna untuk next purchase ya.
.
promo shaklee ogos 2017

Omegaguard mengandungi Omega 3 yang kaya dengan DHA & EPA yang penting dalam diet harian.
.
Omegaguard shaklee

*** Produk ini tidak bertujuan untuk dianogsis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan suplemen.

Eina mula consume Omegaguard masa pregnantkan Mia dulu, sebab Omega-3, DHA dan EPA yang terkandung dalam Omegaguard ini membantu pertumbuhan dan perkembangan Mia since dalam perut lagi.

Alhamdulillah, Mia anak yang cepat belajar dan cepat ingat apa yang kita cakap dan ajar. Selain dari tu, Omegaguard juga bantu kuatkan paru-paru Mia. Alhamdulillah, kalau batuk selsema, Mia cepat recover dengan bantuan Omegaguard.
.
Sekarang ni, Eina still consume setiap hari untuk kesihatan diri juga untuk adik Imran pula. Untuk Imran, Omegaguard bantu masalah mild eczema yang Imran hadapi sekarang. Eina ambil Omegaguard dan breastfeed Imran untuk bantu mengawal eczema Imran menjadi teruk. Alhamdulillah, nampak kesannya pada Imran. Memang sangat membantu.
.
Kalau anda ada masalah sama atau sedang cari sumber Omega-3 terbaik, bolehlah cuba Omegaguard ni ya
.
Boleh hubungi Eina jika anda berminat ok

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)