Soalan Lazim Tentang Vivix Shaklee

4:26 PM

Hai, kali ni Eina nak share soalan-soalan lazim tentang produk paling premium di Shaklee iaitu Vivix.

soalan lazim tentang vivix shaklee, soalan lazim mengenai vivix shaklee


So, ada apa dengan Vivix?

Kenapa ia dikategorikan sebagai produk paling premium di Shaklee?

Apa kelebihannya? Apa keistimewaannya?

Seriously, anda tidak akan dapat Vivix ni kat tempat lain tau, ekslusif hanya di Shaklee sahaja ok ❤

Ini antara soalan-soalan lazim yang biasa orang tanya tentang Vivix.
soalan lazim tentang Vivix Shaklee, soalan lazim mengenai vivix
Soalan 1
Apa itu Vivix?

Jawapan: Vivix adalah minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani iaitu Anggur Muscadine, Ekstrak Elderberi Eropah, Ekstrak  Knotweed Jepun dan Ekstrak Lobak Ungu

Soalan 2
Apa yang membuatkan minuman Vivix ini berbeza dengan produk lain

Jawapan: Kemajuan sains kami dan campuran proprietari berasaskan Anggur Muscadine - salah satu daripada buah yang paling jarang didapati dan tahan lasak. Anggur Muscadine mengandungi polifenol lengkap yang tidak terdapat dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, Muscadine mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang lebih baik, apabila digabungkan dengan polifenol lain akan menghasilkan antioksidan yang berkuasa.

Di Shaklee kami memanfaatkan kelebihan Anggur Muscadine dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengektrakan yang dipatenkan yang menumpukan dan mengekalkan kandungan bioaktif polifenol.

Soalan 3
Siapa yang boleh minum Vivix?

Jawapan: Vivix direka khas untuk orang dewasa yang mementingkan kesihatan penuaan secara sihat dan kesejahteraan. Vivix tidak disarankan bagi wanita hamil atau menyusu atau sesiapa sahaja yang berumur 18 tahun ke bawah.

Soalan 4
Berapa banyak Vivix perlu diambil dalam sehari?

Jawapan: 1 sudu teh sehari.

soalan lazim tentang Vivix Shaklee, soalan lazim mengenai vivix
Soalan 5
Apa yang membuatkan Anggur Muscadine berbeza dengan anggur yang lain?

Jawapan: Anggur Muscadine adalah salah satu anggur yang paling jarang ditemui, anggur yang tahan lasak, dengan profil polifenol unik yang mempunyai beberapa manfaat kesihatan. Tidak seperti anggur lain, Anggur Muscadine mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang tinggi, apabila digabungkan dengan dengan polifenol Anggur Muscadine yang lain, menghasilkan antioksidan yang berkuasa.

Anggur Muscadine juga boleh membiak dalam persekitaran yang bahaya; profil petonik mereka memberikan perlindungan tambahan terhadap bakteria, kulat, yis, kemarau, kelembapan yang berlebihan serta suhu yang melampau. Sementara anggur lain pula mudah rosak dalam persekitaran seperti ini.

Soalan 6
Apa itu Polifenol?

Jawapan: Istilah Polifenol digunakan untuk menggambarkan sekumpulan sebatian semulajadi yang ditemui sebahagian besarnya dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran yang mempunyai manfaat antioksida dan potensi kesan pelindungan terhadap penuaan sel. Malah penyelidikan baru menunjukkan bahawa Polifenol boleh memberikan pelbagai kesan biologi terhadap kesihatan manusia.

Soalan 7
Bilakah saya harus mengambil Vivix?

Jawapan: Ambil Vivix setiap hari. Sebaik-baiknya dengan hidangan sarapan pagi atau makan tengahari. Goncangkan sebelum mengambil hidangan yang disyorkan satu sudu teh setiap hari.

soalan lazim tentang Vivix Shaklee, soalan lazim mengenai vivix
Soalan 8
Bolehkah saya ambil Vivix lebih dari 1 sudu sehari?

Jawapan: Menurut penyelidikan terkini, tidak terdapat manfaat tambahan daripada mengambil lebih daripada hidangan yang disyorkan satu sudu teh sehari.

Soalan 9
Bolehkah saya ambil Vivix bersama suplemen Shaklee yang lain.

Jawapan: Vivix boleh diambil bersama semua makanan tambahan Shaklee. Secara idealnya, Vivix boleh diambil dengan Vitalea Iron Formula, Energizing Soy Protein (ESP), Sustained Release Vita-C Plus, B-Complex dan Omegaguard untuk melengkapkan keperluan makanan harian anda.

Penggunaan semua nutrient penting ini bersama-sama dengan Polifenol di dalam Vivix, memberikan spektrum nutrisi yang meluas ke seluruh tubuh anda dan menyediakan asas  untuk kehidupan yang lebih lama dan sihat.

Soalan 10
Adakah terdapat langkah berjaga-jaga?

Jawapan: Tidak ada interaksi yang diketahui antara Vivix atau mana-mana ramuannya dan makanan tambahan yang lain.

sebagai langkah berjaga-jaga, kami mengesyorkan seseorang yang berada di bawah penjagaan doktor dalam keadaan perubatan atau penyakit atau yang mengambil preskripsi ubat, terutama ubat cair darah hendaklah membincangkan, penggunaan Vivix dengan penjaga professional kesihatan mereka.
soalan lazim tentang Vivix Shaklee, soalan lazim mengenai vivix
Soalan 11
Adakah Vivix mengandungi alkohol?

Jawapan: Vivix tidak mengandungi alkohol

Soalan 12
Adakah Vivix HALAL?

Jawapan: Ya, Vivix diiktiraf Halal oleh Islamic Services Of America (ISA), badan pensijilan halal  asing yang diiktiraf oleh Jabatan Pembangunan Islam Malaysia (JAKIM)

Soalan 13
Adakah Vivix didaftarkan di bawah NPRA (Badan Pengawalseliaan Farmaseutikal Malaysia)

Jawapan: Tidak. Produk ini diklasifikasikan sebagai makanan dan berada di bawah seliaan Jabatan Keselamatan dan Kualiti Makanan Malaysia (FSQD)

Soalan 14
Kenapa saya perlu simpan di dalam peti sejuk selepas di buka?

Jawapan: Penyejuakan selepas dibuka akan membantu mengekalkan kesegaran, warna dan bahan aktif yang optimum dalam produk.

Ok, itu sahaja soalan-soalan lazim yang biasa ditanya mengenai Vivix Shaklee.

Jika terdapat sebarang pertanyaan mengenai produk Vivix, boleh hubungi Eina ok.

~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)