Soalan Lazim Tentang ResV Shaklee

5:54 PM



ResV adalah produk terbaru dari Shaklee. Ia dibangunkan secara semulajadi dengan kemajuan saintifik yang disokong oleh 6 Paten. Mengandungi Spektrum Polifenol yang luas bagi menyokong kesihatan umum dan mengekalkan keremajaan serta hidup yang lebih bersemangat.


Antara soalan-soalan lazim tentang ResV Shaklee adalah


Apa itu ResV?

ResV diformulasikan secara saintifik untuk menyokong kesihatan supaya tubuh badan kita lebih muda dan bersemangat.

Ia diperbuat daripada gabungan polifenol dan ekstrak botani dari Anggur Muscadine, Knotweed Jepun, Anggur Pomace, Pomegranate (Buah Delima), Chebulic Myrobalan (Buah Kaduka), Anggur Hitam, Anggur Merah dan Lobak Ungu.


Apakah perbezaan antara Vivix dan ResV?

Melalui penyelidikan Shaklee, terdapat beberapa jenis polifenol yang mempunyai kesan positif terhadap kesihatan sel.

Shaklee telah mencipta campuran yang lebih seimbang dari pelbagai sumber-sumber polifenol semulajadi untuk "meniru" rapat spektrum polifenol.

Selain polifenol dari anggur muscadine, ResV kini mengandungi polifenol dari buah delima, ekstrak anggur merah, cherobic myrobalan dan banyak lagi. Berdasarkan data daripada kajian mengenai polifenol dan resveratrol, Shaklee telah meningkatkan resveratrol dan polifenol untuk menghasilkan profil polifenol yang lebih aktif.


Apa yang membuat Anggur Muscadine berbeza dari anggur lain?

Anggur Muscadine adalah salah satu buah anggur yang berkuasa dengan profil polifenol yang unik dan mempunyai beberapa manfaat kesihatan.

Tidak seperti anggur lain, Anggur Muscadine mempunyai kepekatan ellagitannins dan acid ellagic yang hebat. Ia mampu menghasilkan kuasa antioksidan yang besar. Anggur Muscadine atau dikenali "Super Grapes" juga boleh hidup dalam persekitaran yang sukar.

Profil fenolik anggur ini yang unik memberikan perlindungan tambahan terhadap bakteria, kulat, ragi, kemarau, kelembapan yang berlebihan dan suhu yang melampau sementara anggur lain lebih rapuh dalam persekitaran ini.


Adakah ResV disahkan sebagai Halal?

Ya. ResV disahkan Halal oleh Perkhidmatan Islam Amerika (ISA), badan pensijilan halal asing yang diiktiraf oleh Jabatan Pembangunan Islam Malaysia (JAKIM)


Bagaimanakah formula ResV 30% lebih kuat daripada Vivix?

Spektrum polifenol telah diubah dari Vivix dan jumlah polifenol setiap hidangan telah meningkat.

Dalam kajian makmal, formula ResV ditunjukkan sebagai 30% lebih kuat untuk menghalang pembentukan protein AGE berbanding dengan Vivix.

Perbezaan potensi seperti yang dikesan oleh ujian AGE adalah semata-mata kerana perubahan dalam spektrum polifenol kerana perbandingan dibuat pada penghantaran polifenol yang sama. Buktinya adala dalam ujian.


Berapa banyak ResV yang perlu saya ambil dalam sehari?

Dos yang disyorkan ialah 2 kapsul sehari


Berapa lama jangka hayat ResV?

ResV mempunyai rak 24 bulan dari tarikh pengeluaran


Bilakah saya harus mengambil Vivix dan ResV?

Ambil Vivix setiap hari, sebaik-baiknya dengan hidangan, pada waktu pagi sebagai perlindungan untuk anda menjalani hari anda dan mengambil ResV pada waktu malam kerana kebaikan tidur anda untuk menyokong pembaikan badan.


Perlukah ResV disimpan di dalam peti sejuk?

ResV tidak perlu disimpan di dalam peti sejuk. Kami mengesyorkan anda menyimpan ResV di bawah 30°C dan melindungi dari cahaya dan kelembapan untuk mengekalkan kesegaran yang optimum dan aktiviti polifenol maksimum dalam produk.


Apakah langkah berjaga-jaga yang perli diambil sebelum mengambil ResV?

Sebagai langkah berjaga-jaga, kami mengesyorkan agar orang ramai yang berada di bawah penjagaan seorang doktor atau penyakit atau yang sedang mengambil ubat preskripsi, perlu berbincang tentang penggunaan ResV dengan doktor kesihatan mereka.


Siapa yang sesuai mengambil ResV?

ResV direka untuk orang dewasa yang berkaitan dengan kehidupan yang sihat dan kesejahteraan dan bagi mereka yang sentiasa dalam perjalanan.

Anda boleh membawa dan mengambil ResV bila-bila masa, di mana sahaja.

ResV tidak digalakkan untuk wanita hamil atau menyusu atau sesiapa yang berumur 18 tahun ke bawah.


Sumber : https://www.shaklee.com.my/content/resv


Harga ResV Shaklee

Kandungan ResV Sebotol: 60 softgel yang bertanda huruf V
Harga Pasaran: RM 510 
Harga Ahli : RM408

Tapi jika anda membeli sebotol ResV ini, anda layak menerima

👉 Free Membership bernilai RM35 (terus dapat harga ahli)

 
Nak order atau nak tanya apa-apa, wasap jer Eina ok.

Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina



Nak beli dengan harga ahli? Klik daftar keahlian di sini >>> Daftar Keahlian dan Beli Produk di Website Shaklee

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)