[Testimoni] Berpantang, Menyusu dan Kurus dengan Shaklee

4:39 PM

Semasa berpantang, normally kita akan dapat turunkan berat badan seperti sebelum mengandung. Tapi untuk kita kekalkan berat badan itu atau ingin lagi kurus dari itu..sememangnya agak sukar jika kita sendiri tidak kawal pemakanan.

Jom tengok macam mana Shaklee dapat membantu.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

 
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Masa baru-baru kahwin , berat 65 KG jek.Lepas beberapa bulan kahwin , berat naik mendadak sampai 75 KG ..

Mengandungkan Naufal , berat mencecah hampir 90 KG.Lepas bersalainkan Naufal , dapat berat macam sebelum mengandung.Ok Alhamdulillah dapat berat tue tp still tak puas hati sebab nak dapatkan berat masa mula2 kahwin

So masa mengandungkan Adeeb plak , berat last sebelum bersalin 88 KG.Masa nie baru kenal SHAKLEE.Niat Ambil SHAKLEE sebab nak breastfeed Adeeb.Masa Naufal dulu 2@3 bulan susu dah xde.

Saya ambil SET PANTANG+MENYUSU (Esp+Vita Lea+Zinc+B Comp+Vit C+Alfalfa).Alhamdulillah until now still breastfeed Adeeb.Ibu menyusu nie faham-faham jelah , lapo memanjangkan.Makan memang tak ikut time.Berat still 75 KG jugak , x turun-turun.

Lepas 3 bulan SET PANTANG+MENYUSU habis , saya teruskan dengan Esp+Alfalfa dan saya ambil juga Lecithin.Saya makan start bulan FEB 2013 dan hingga sekarang SEPT 2013.Dari berat 75 KG turun ke 65 KG.

** saya tak kontrol makan , tidak bersenam dan skip2 makan shaklee.

Hoorreeeyyy .. saya dah dapat berat masa mula-mula kahwin.Kembang kuncup kembang kuncup jek bila orang tegur saya KURUS .. haha

Credit to Hajjar

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)