Multivitamin Penting Untuk Tubuh

8:25 AM



Perlu diketahui bahawa seiring dengan peningkatan usia, keperluan nutrien juga turut berubah. Kajian menunjukkan bahawa walau pun individu tersebut mengamalkan pemakanan sihat penuh dengan vitamin dan mineral, keperluan tersebut tidak mampu menampung keperluan tubuh terutama sekali di dalam kesibukan dan keadaan individu itu sendiri. Maka multivitamin harian memainkan fungsinya dengan memberikan pelbagai manfaat kepada tubuh.
.
Secara umum, suplemen multivitamin dapat membantu dari segi:
✔️ Menjaga kesihatan jantung.
✔️ Meningkatkan tahap tenaga
✔️ Meningkatkan sistem imun tubuh
✔️ Menguatkan tulang
✔️ Kesihatan mata dan penglihatan
✔️ Menjaga kualiti kulit sihat
.
Nak dapat Multivitamin terbaik Shaklee dengan PERCUMA. Hubungi Eina sekarang 😊

Nak tau jenis-jenis vitamin yang terkandung didalam Multivitamin Shaklee? Baca SINI

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

1 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)