Siapa Perlukan ESP Shaklee?

1:08 PM

siapa perlukan ESP SHAKLEE

Assalamualaikum

Banyak betul koleksi testimoni pengguna ESP nak share dengan semua. Macam-macam kesan positif boleh dapat hanya dengan ESP. Antaranya:-

- Kulit semakin cerah
- Kulit tidak kusam lagi
- Jerawat sudah hilang
- Parut pudar dan hilang
- Susu bertambah
- Susu lebih pekat
- Badan semakin kurus
- Gastrik dah tak ada
- Rasa lebih bertenaga
- Rasa kenyang lebih lama
- Tiada lagi masalah selulit
- Bacaan kolesterol, gula, darah tinggi kembali normal
- Luka cepat sembuh
- Kulit tidak kering
- Kurangkan masalah alergi

Ishhhh banyakkk lagi lah. Bila dah cuba, memang jatuh cinta terus.

siapa perlukan esp shaklee

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.

Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.

Tubuh badan kita sangat memerlukan protein. Protein adalah makanan terpenting untuk badan kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel.

Ok, tunggu entry selanjutnya untuk koleksi testimoni ESP yang best-best ya. Eina dalam proses compile semua koleksi testimoni untuk anda.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)