Bonus Shaklee Dibayar Sehingga 21%, 4 Angka Sebulan

10:00 AM

Alhamdulillah hari ini 13hb merupakan "HARI RAYA" untuk semua SID Shaklee. Hehe 😁

Setiap 13hb @ 14hb, setiap bulan, Shaklee tak pernah gagal bayar BONUS untuk semua SID Shaklee seluruh Malaysia. Eina pun dah merasa since Eina serious berbisnes pada tahun 2013 hinggalah hari ini. Alhamdulillah dah capai tahap ke 4 angka bonus, Eina dah rasa. 😍

Eina sarankan kepada anda yang mengamalkan Shaklee tapi belum mendaftar sebagai ahli, anda digalakkan menjadi ahli untuk nikmati sendiri pelbagai insentif yang ditawarkan oleh Shaklee. Haaa, salah satunya BONUS ni lah. Oklah kalau rasa bonus tu tak berapa penting bagi anda yang ambil Shaklee just untuk makan sendiri, at least anda dapat discount sehingga 20% setiap item tau.

Setiap pembelian bulanan dengan 150UV(point), anda layak dapat bonus 5% dari Shaklee. So, lagi banyak UV yang anda kumpul, lagi besar nilai bonus yang anda akan dapat ok.

Join ahli, tak semestinya kena berbisnes ya. Itu atas diri sendiri. Pilihan masing-masing. Belian untuk makan sendiri pun boleh dapat bonus tau. Best tu😉

Dari bonus Shaklee yang kita dapat tu, kita boleh buat beli suplemen setiap bulan juga kan. Selain tu, dapat juga kita guna untuk lain-lain keperluan. Boleh buat belanja makan-makan ke apa kan. At least ada extra income everymonth kan.

Ok, macam mana nak join ahli?

Boleh pilih nak DAFTAR dengan RM35 atau buat pembelian melebihi 100UV = RM300++, anda layak mendapat FREE MEMBERSHIP

Kelainan apabila anda join ahli Shaklee ialah Shaklee akan convert fee yang kita bayar semasa kita renew keahlian setiap tahun kepada e-Voucher. e-Voucher tu kita boleh guna terus untuk next purchase. Best kan.

Bayar RM30 renew tu untuk mengaktifkan keahlian sahaja, Shaklee nak pastikan samaada anda masih wujud dan aktif lagi atau tidak. So, tak rugi pun kan.

Haa, best tak? So, nak tau lebih lanjut, boleh terus Whatsapp Eina k. Nanti Eina explain lebih detail 😊

Register online ➡️ REGISTER ONLINE
Baca step untuk registration di sini ➡️BACA SINI

~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina
IG: mfs.empire

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)