Viktoria Hi-Tea 2020 di Double Tree Hilton Melaka

6:09 PM

Alhamdulillah, selesai event pertama anjuran founder Projek Vikoria iaitu Master Firdhaus dan Master Iffah Anuar pada hari Sabtu 19hb September 2020 kelmarin.


Bila Master Dosh umumkan nak buat event Hi-Tea untuk #projekviktoriabys2ufamilies di Melaka bulan lepas, Eina memang dah pasang niat nak pergi, memang betul-betul nak sangat join event ni. Apatah lagi ini event pertama under Projek Viktoria group. Memang excited la.

Hati Eina tersangatlah nak join event Hi-Tea ni, sampai bawa dalam mimpi tau. Haha

Memang tak putus-putus doa supaya Allah buka jalan dan izinkan Eina untuk join event ni. Walaupun belum dapat kata putus lagi masa tu, Eina letak jer dulu nama dalam list yang akan hadir. Hehe

Dipendekkan cerita, seminggu sebelum event, Allah hantarkan seseorang yang boleh pergi balik hari jer dari KL ke Melaka and ajak Eina sama-sama pergi dengan dia. Ya Allah, punyalah happy tak tau nak describe macam mana. 

Inilah partner Eina drive sendiri dari KL ke Melaka. (Shazwani Aika)

Terima kasih juga kepada suamiku sebab beri keizinan dan tolong jagakan anak-anak. Sokongan dan redha suami adalah kekuatan isteri untuk terus berbisnes. Tq abang :)

Video call anak-anak kat rumah, hehe

 

Ok kenapa Eina nak sangat join event macam ni?

Sebab, dari event macam ni la Eina dapat sedut aura-aura hebat orang berjaya. Aura-aura positif semuanya. Dapat dengar sharing, dapat banyak ilmu, penuh dengan kata-kata motivasi, penuh dengan kata-kata semangat. Dapat makan free, semua makanannya sedap-sedap. Hehe

Antara wakil-wakil yang buat sharing pada event hari tu

 

Sebahagian makanan yang sempat Eina snap gambar :)

And yang paling best, dapat jumpa mentor-mentor hebat lain dan adik-beradik Shaklee yang lain juga. 


Sebahagian Team Maestro yang hadir. Seronok dapat jumpa balik :)


Sedang berucap : Master Iffah Anuar. Di barisan belakang adalah Master-Master Coordinator dalam Projek Viktoria by s2u Families

Bisnes Shaklee ni, real bisnes tau. It's our own business. Ia boleh diwarisi oleh anak-anak kita, cucu-cucu kita. Payslip bonus Shaklee pun laku. Boleh guna buat beli rumah atau beli kereta juga. Haa bukan biasa-biasa okeh.

So, siapa nak jadi sebahagian dari team kami, team Eina @mfs.empire. Boleh roger Eina ok. Besar tapak tangan Eina tadahkan.

#einamdali
#MFSempire
#shakleebyeina
#shakleesubangjaya

Nak join keluarga Shaklee Eina, wasap Eina terus ok.

Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina

Atau

Boleh klik daftar keahlian di sini >>> Daftar Keahlian Di Website

 

You Might Also Like

2 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)