May Closing 2021 - Recognition MFS Empire Team

2:06 PM

Alhamdulillah syukur atas pencapaian MFS Empire Team untuk bulan May 2021 yang lalu. Kenaikan bonus hampir 10% berbanding bulan sebelumnya. Jumlah jualan pun meningkat dari bulan April lepas. Syukur Ya Allah.




Tahniah juga kepada semua team #MFSempire atas usaha kalian. Tahniah kepada anda yang berjaya dapat bonus dari Shaklee untuk bulan May lepas.











Jom kita sama-sama terus sebar manfaat dan kongsi kebaikan dengan niat untuk bantu lebih ramai lagi orang sihat dan berjaya dengan Shaklee. InsyaAllah

Untuk anda yang masih tercari-cari bisnes yang boleh anda sertai waktu pandemik ini, Eina sangat alu-alukan kalian sertai kami di MFS Empire Team untuk sama-sama bina kesihatan sambil jana pendapatan sampingan. Duduk rumah pun masih boleh jana income 3 atau 4 angka sebulan. InsyaAllah

Bisnes Shaklee boleh dikategorikan sebagai bisnes yang stabil dalam waktu pandemik ini. Ini adalah kerana kesihatan menjadi faktor utama kenapa kita waktu ini dan kita sangatlah disarankan ambil vitamin/suplemen untuk tingkatkan tahap kesihatan kita.

Shaklee mempunyai rekod prestasi melebihi 65 tahun dalam perniagaan dan lebih 100 tahun dalam inovasi produk pemakanan kesihatan. Ia terbukti berkesan dapat membantu ramai pengguna mengubah hidup mereka kekal sihat dan lebih sihat.

So, nak tau lebih lanjut tentang bisnes Shaklee atau produk Shaklee, boleh jer terus contact Eina. InsyaAllah Eina akan reply secepat mungkin ok.

Kalau nak register ahli boleh klik sini >>> DaftarAhli di Website Shaklee Di Sini

atau

Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina


Eina Md Ali
Shaklee Business Leader
Founder of MFS Empire by Eina Md Ali

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)