Promosi Shaklee Jun 2021

11:55 AM


Assalamualaikum. Hai semua, didoakan semoga sentiasa sihat dan dilindungi Allah. Semoga dipermudahkan segala urusan juga. Aminn.

Ok, macam biasa setiap bulan akan ada promosi baru dari Shaklee. Untuk bulan ini, Shaklee akan sambung promosi Best Seller Set untuk support kesihatan kalian sekeluarga.

Promosi Shaklee Jun 2021


Mengandungi 5 item iaitu
1 x ESP
1 x Vitamin C
1 x B-Complex
1 x Omegaguard
1 x Ostematrix


Setiap pembelian set ini, anda juga akan dapat

✅FREE MEMBERSHIP (worth RM35)
✅FREE DELIVERY (worth RM10)
✅FREE EXCLUSIVE SHAKLEE SHAKER (worth 

Cantik tau Shaklee Shaker ni, material jenis tahan lama. Sangat berbaloi.

Shaklee Best Seller Set


Harga asal Best Seller Set ini ialah RM515, tapi harga promo cuma RM412. Anda jimat sebanyak RM103


Manfaat Setiap Item di dalam Best Seller Set

1. Vitamin C - Membantu menguatkan imun sistem untuk melawan radikal bebas. Sangat bagus untuk kesihatan kulit juga untuk kesihatan gigi, gusi dan tulang

2. B-Complex - Membantu menukarkan makanan kepada tenaga untul sel-sel anda. Menggalakkan fungsi tubuh yang normal. Juga baik untuk saraf. Membantu mengurangkan simptom sakit kepala seperti migrane. Mengandungi Asid Folik yang sangat bagus untuk wanita yang sedang usaha mendapatkan zuriat.

3. ESP - Merupakan sumber protein terbaik dan berkualiti. Non-GMO iaitu ia tidak diubahsuai dan dihasilkan secara natural. Tinggi dengan kalsium. Bantu bina sel-sel yang baru yang lebih sihat. Membantu mengurangkan kadar kolesterol, mengurangkan gejala gastrik dengan memberikan rasa kenyang lebih lama serta memberi tenaga yang berpanjangan. 

4. Omegaguard - Membekalkan asid lemak penting Omega-3 untuk kesihatan sendi dan menggalakkan peredaran darah yang sihat serta mengurangkan keradangan. Sangat baik untuk mengurangkan kadar kolesterol juga membantu masalah eczema

5. Ostematrix - Diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan 4 nutrien pembina tulang dan gigi yang sihat dan kuat. Membantu mengurangkan rasa kebas-kebas dan lenguh-lenguh badan serta menjadikan tidur malam lebih nyenyak dan berkualiti.


Best Seller Set ini sesuai untuk siapa?

Sesuai untuk kesihatan lelaki dan perempuan, tua atau muda. Sesuai juga untuk suami isteri yang sedang usaha mendapatkan zuriat. Juga sesuai untuk ibu-ibu berpantang dan ibu menyusu.

Set ini boleh bantu tingkatkan kesihatan, tingkatkan imuniti, bantu tingkatkan kesuburan dan bantu perbaiki hormon dalaman. Bagi ibu yang berpantang pula set ini boleh bantu ibu-ibu kekal bertenaga, kembalikan kesegaran badan dan bantu percepat sembuh luka bersalin. Untuk ibu menyusu pula, set ini dapat bantu ibu-ibu kekal cergas, kurangkan keletihan dan dapat bantu meningkatkan penghasilan susu ibu yang berkualiti. So, sangatlah berbaloi dan bermanfaat ok.

Jika berminat boleh terus hubungi Eina untuk konsultasi

Kalau nak register ahli dan terus beli di website, boleh klik sini >>> Daftar dan Order di Website Shaklee Di Sini

atau


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)