[Testimoni] Perut Kempis dengan Omegaguard

1:08 PM


Anda ada masalah PERUT BUNCIT?? Baik lelaki atau wanita pasti ada masalah perut buncit kan.

Bagaimana Omegaguard membantu mengempiskan perut?

OmegaGuard membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).

Pengambilan Omega-3 membantu mengawal atur 2 hormon utama iaitu ghrelin dan leptin yang berperanan untuk mengawal rasa lapar dan kenyang. Ia meyeimbangkan rasa kenyang yang lama dan mengurangkan selera makan.

Minyak Omega-3 juga mampu meningkatkan metabolisme seterusnya membantu membakar lebih banyak kalori setiap hari.

Minyak Omega-3 bantu mengurangkan lemak dalam badan sekaligus ia membantu mengecilkan ukur lilit badan.
 


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"
 

Ini adalah testimoni hubby saya sendiri sebelum dan selepas mengkonsumsi OMEGA GUARD shaklee..!!Sejak berkahwin beliau mengalami masalah perut buncit tahap ke-2. Dalam hanya 3 bulan selepas pengambilan omega guard secara konsisten dan sedikit bersenam..hubby dapat mengembalikan bentuk badan nya seperti dahulu semula..Ohh..saya HAPPY..!!...

Credit: Puan Mariana Mahathir
 
Suami Pn Mariana dapat mengatasi masalah perut buncit dengan pengambilan Omegaguard, amalkan dengan konsisten ok. TAPI, jangan tingalkan senaman juga yer, minum air secukupnya. InsyaAllah dapat membantu.
 
Untuk info lanjut, hubungi saya yer. InsyaAllah saya akan consult anda secara PERCUMA dan cadangkan vitamin mengikut kesesuaian dan bajet anda.
 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)