Ikhtiar Mendapatkan Zuriat

11:21 AM


Bagi pasangan yang berkahwin, pastinya mengimpikan dikurniakan anak. Kerana anak merupakan anugerah Allah yang tiada nilainya & ia adalah harta yang sangat berharga. Rezeki Allah ini, sudah ditentukan. Cepat atau lambat itu semua ketentuanNya.

Bagi anda yang sudah lama berkahwin dan masih berusaha mendapatkan rezeki anak ini, janganlah putus harapan, teruskan usaha dan berdoa. InshaaAllah, Allah Maha Pemurah, Maha Mendengar dan Maha Mengasihani.

Eina kongsikan antara ikhtiar yang boleh kita lakukan agar dikurniakan anak. 

Credit to Imuslimshop.com





Paling afdhal amalkan doa ini :)


Pada yang sedang berusaha mendapatkan zuriat, Eina doakan semoga anda suami isteri sabar, tabah dan tidak putus harapan untuk teruskan usaha mendapatkan zuriat. Semoga anda suami isteri dikurniakan anak yang soleh dan solehah.


~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)