Peluang Terakhir Miliki Multivitamin Terunggul Secara Percuma

1:10 AM

Assalamualaikum semua.

Eina nak update semua, bulan ini merupakan bulan terakhir promo FREE Vitalea Iron Formula ya. Mulai bulan depan, tiada lagi promo seperti ini. Jadi, jangan tanya lagi, jangan menyesal bila terlepas peluang ini tau. :)

Jika anda beli apa-apa produk bersama register sebagai ahli, anda layak mendapat sebotol Vitalea Iron Formula yang bernilai RM95 secara PERCUMA. Contohnya anda beli Herbal Blend Cream yang berharga RM27.50, then register as member dgn harga RM79.50, anda layak mendapat 1 botol Vitalea. Selepas itu, anda boleh dapatkan semua produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah dari harga pasaran.


Vita-Lea Iron Formula merupakan multivitamin yang pertama dan tertua di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulakan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usu kecil. Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

Antara Manfaat Utama Vita-Lea Iron Formula
* Penambahan Tenaga Segera.
* Pelengkap Nutrisi
* Keupayaan Sistem Produktif
* Metabolisma
* Elemen Penting Pada Sel Tubuh
* Melindungi Organ

Untuk keterangan lebih lanjut atau ingin konsultasi, hubungi Eina ya

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)