Promo Shaklee Welcome Set - Gold (Daily Essential Set)

4:08 PM

Walaupun kita telah memilih diet yang sihat setiap hari, tetapi hakikatnya pengambilan suplemen adalah salah satu cara untuk mengisi jurang pemakanan kita.

Dengan menyediakan dos nutrien yang sihat kepada tubuh badan, bermakna tubuh kita mempunyai sumber yang mencukupi untuk memperbaiki sel-sel tubuh, melawan tekanan akibat pencemaran dan menghasilkan tenaga untuk menikmati kehidupan pada kadar dan kualiti yang kita inginkan.


Ok, Eina nak cadangkan Shaklee Welcome Set - Gold (Daily Essential Set) ni, untuk anda yang nak berasa lebih sihat, lebih bertenaga, lebih fokus, dan bersedia untuk apa sahaja. 


1. Vita-Lea™ Iron Formula : Multivitamin adalah cara mudah untuk memastikan anda mempunyai 28 vitamin penting dan mineral yang penting untuk kesejahteraan kita seharian. 

2. B-Complex with Folic Acid: Memberikan keseimbangan lapan jenis Vitamin B yang perlu untuk tubuh badan, terutamanya bagi orang tua dan folat bagi wanita yang merancang untuk berkeluarga. 

3. Sustained Release Vita-C Plus™: Tubuh anda tidak boleh membuat atau menyimpan Vitamin C, jadi pastikan anda menambah vitamin yang memainkan peranan penting dalam kesihatan gigi, gusi, tulang, dan hampir segalanya. 

4. OmegaGuard™: EPA dan DHA adalah lemak baik yang diperlukan oleh setiap bahagian tubuh badan anda. Oleh kerana tubuh anda memerlukan tetapi tidak boleh menghasilkannya, dos harian 7 asid lemak Omega-3 tulen yang berspektrum penuh akan membantu tubuh anda kekal sihat. 

5. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder: Protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi adalah sumber tenaga yang tahan lama. Inilah yang diperlukan oleh tubuh anda untuk memperbaiki dan membina tisu-tisu baru. Ia mudah dicerna dan menambah keperluan protein harian anda, terutama bagi orang tua, ibu yang letih, remaja yang sibuk, orang yang cerewet dalam memilih makanan dan sesiapa sahaja yang memerlukan snek pantas bagi merangsang tenaga. 

6. Vivix™: Minuman botani yang lazat mengandungi campuran botani khas Shaklee yang terdiri daripada Anggur Muscadine, Elderberry Eropah, Knotweed Jepun dan Lobak Ungu. Sumber-sumber makanan yang berwarna-warni ini adalah antioksidan untuk perlindungan dan kesihatan yang lebih baik.


Ok, cuba korang tengok testimoni kat bawah ni.


MasyaAllah, cantik kan kulit dia sekarang. 😍

Inilah hasilnya bila perbaiki masalah kulit bermula dari dalam. Eina recommend korang cuba Daily Essential Welcome Set ni untuk bersihkan dan sihatkan kulit yang bermasalah dari dalam. 

Harga asal RM1,022 tapi harga promo cuma RM736.20 sahaja (10% diskaun dari harga ahli). Dapat keahlian PERCUMA, penghantaran PERCUMA & BONUS sebanyak RM30+ juga. Sangat berbaloi ok.

Then, guna skincare yang berkualiti untuk luaran seperti Youth Skincare. Klik sini untuk tengok promo Youth Welcome Set

Hasilnya, memang wow 😊

JADIKAN KESIHATAN DAN PEMAKANAN SEBAGAI SATU KEUTAMAAN DENGAN MENJADIKANNYA SEBAGAI RUTIN HARIAN ANDA SETIAP HARI. 

Berikut adalah apa yang anda perlu tahu tentang suplemen 
• Ambil vitamin anda setiap hari, sebaik-baiknya dengan makanan. 
• Minum 1-2 liter air setiap hari. 
• Simpan di tempat yang sejuk dan kering. 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)