Testimoni Shaklee Herbal Blend Untuk Alergi

10:00 AM

Herbal Blend yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Bila disapu, akan terasa dingin, bermentol dan tidak berminyak. Ia diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Saya sangat suka Herbal Blend ni...inilah yang Eina apply pada Ilham..sebab kulit Ilham sangat sensitif...kena gigit semut ke, nyamuk ke..luka-luka kecil ke..mula la...tinggalkan kesan yang agak susah nak hilang...dan agak lama nak baik...so, memang Herbal Blend ni je la yang ibu sapukan pada Ilham...kalau ada rashes/gatal2 pun sangat bagus...cepat sembuh...saya juga sapukan pada tumit kaki sebab sentiasa kering dan terdedah....kesan terbakar atau kesan melecur pun boleh di sapu...cepat kering...
 
Saya kongsikan gambar dari pengguna yang menggunakan Herbal Blend ni..untuk kesan eczema.  

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Testimonial sendiri..jari alergic & gatal hampir sebulan..macam2 ubat da cuba. ubat farmasi ubat cina tapi x sembuh juga. jari semakin teruk sampai x dapat diluruskan. mmg pedih lagi2 terkena air.dan my nanny Lastri Hamdan suruh cuba herbal blend shaklee...alhamdulillah mmg menakjubkan. Jari dah sembuh dan boleh diluruskan macam normal. 

- Dygku Masf - 

Herbal Blend dari Shaklee ni..tahan lama tau..sehingga 4,5 or maybe 6 bulan untuk 1 tiub. Harga pun sangat berpatutan...RM27.50 sahaja :)

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"
 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)