Vivix Beri Kesan Positif Pada Pesakit Stroke

10:43 PM

Bulan lepas Eina dapat call dari seorang lelaki yang ingin mencuba Vivix untuk isterinya yang merupakan pesakit Stroke. Tapi masa COD, Eina jumpa dengan anaknya. Menurut anaknya, emaknya tidak boleh bergerak hanya terbaring malah makan minum juga melalui tiub. Allahu, besar ujian Allah berikan pada mereka sekeluarga terutamanya emaknya. 


Kepada semua customer Eina, Eina selalu doakan semoga anda semua dikurniakan kesihatan yg baik dan semoga dapat manfaat dari vitamin Shaklee. 

Beberapa hari lepas, Eina ada bertanya kabar & Eina harap ada berita gembira atau feedback yang positif setelah mengambil Vivix. Alhamdulillah, Eina dapat jawapan yg buat Eina rasa sebak bercampur gembira atas perubahan yg dialami.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

"Alhamdulillah, sejak mengamalkan Vivix isteri saya bertambah baik, sudah boleh berdiri dan tangan kanannya pun sudah boleh angkat"

Ya Allah, Eina rasa syukur kerana dapat kongsi kebaikan Vivix dengan orang lain, rasa happy bila orang lain juga dapat manfaat dengan vitamin Shaklee. Syukur sangat-sangat, semua atas izinNya juga :)

Vivix merupakan produk supplemen revolusinari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. 

Didalam ujian makmal, ramuan Vivix® telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular. Salah satunya ialah KEROSAKAN DNA


* Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan menggangu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix® membantu melindungi dan memperbaiki sellular DNA

* Penimbuhan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
* Ramuan Vivix® adalah 10X lebih kuat dari resveratol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukkan protin AGE


Vivix sesuai diambil oleh semua golongan dan peringkat umur. Ia boleh digelar tonik ajaib yang bantu banyak jenis penyakit-penyakit kronik seperti SLE, Diabetes, Jantung, Kanser, Sistem Saraf dan sebagainya. 


Anda ingin mencuba Tonik Ajaib ini, hubungi Eina ya :)

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

4 comments

  1. Alhamdulillah, bagus juga jika ada yg ingin mencuba vivix ni.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Resdung pun boleh. Ada pesakit resdung dh kronik, Alhamdulillah boleh sembuh dgn izinNya. Boleh tgk kat link ni ya

      http://www.vitaminkesihatansejagat.com/2013/11/testimoni-vivix-untuk-masalah-resdung.html?m=1


      Delete

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)