Kenapa Nampak Tua Dari Usia Sebenar

4:20 PM


Nampak lebih TUA dari usia sebenar. Huuuu tak nak la. Serammm. Hehe

Suatu pengundian yang melibatkan 8,000 wanita berusia 25 tahun ke atas, menyatakan bahawa tabiat buruk seperti merokok, minum arak, makan junk food, menggunakan peralatan tanning (menggelapkan warna kulit), dan tidak merawat kulit, adalah punca yang membuat perempuan tua sebelum waktunya.

Kekurangan Vitamin C juga salah satu penyebab wajah kelihatan lebih tua dari usia sebenar.

✅ Pengambilan Vitamin C dapat merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

✅ Ambil Vitamin C setiap hari dapat membantu melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

✅ Dengan pengambilan Vitamin C ia boleh mencantikkan dan mencerahkan kulit.


✔️ Dapatkan sebotol Vitamin C dengan harga RM92.50 (180tab)
✔️ Beli 2 botol Diskaun 5%. 
✔️ Free postage
✔️ Sebotol Vitamin C untuk penggunaan 3-6bulan

✅ Vitamin C Shaklee membantu mengekalkan & membina kolagen untuk kulit yang sihat, bertindak melindungi sel dlm serangan antioksidan untuk membaiki kulit rosak serta menjaganya agar selalu licin, tegang dan sihat.

✅ Selain itu, Vitamin C juga penting untuk pembentukan kolagen iaitu sejenis protein yang menyokong sebahagian sel supaya dapat memberi struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit serta tisu badan disamping membantu penyerapan zat besi.

Promosi Vitamin C Shaklee sedang berjalan hingga hujung bulan November. Beli 6 botol, dapat lagi 1 botol dengan percuma. Atau boleh beli 2 botol untuk dapat 5% diskaun lagi ok.

Hubungi Eina ya.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

2 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)