Sustained Release Vita-C Plus Promo Sepanjang November

10:00 AM

Assalamualaikum

Cepat betul masa berlalu, dah masuk bulan November kan. Semoga segala urusan kita semua dipermudahkan Allah. Semoga segala perancangan kita berjalan lancar. Amiinn InshaaAllah

Bulan November kembali dengan promosi terbaru Shaklee yang sangat hebat. Semua promosi yang Shaklee tawarkan memang best pun. Hehe. Tapi bulan ni, promo Vitamin C yang merupakan antara produk paling laris dan digemari oleh semua pengguna tegar Shaklee.


Bulan ni anda boleh dapatkan dengan promosi hebat iaitu Beli 6 Percuma 1 @ Beli 2 Diskaun 5%. Menjimatkan dan menguntungkan. Tahan lama plak tu. Sebotol ada 180tab, untuk penggunaan 5-6 bulan tau. Kesannya plak, memang superb. 

Shaklee Sustained Release Vita-C Plus menawarkan manfaat vitamin C tulen melalui kaedah penghantaran proprietari serba semula jadi yang berperanan melepaskan vitamin C secara berperingkat ke dalam tubuh.


Vitamin C ialah nutrisi yang diperlukan untuk pelbagai fungsi termasuk ketahanan imun, integriti sel, kesihatan gigi, gusi, tulang dan fungsi tubuh secara amnya.

Vitamin C Shaklee sudah berusia lebih 34 tahun sejak ia dicipta. Dan ia merupakan Vit C yang pertama berasaskan tumbuhan dengan teknologi Sustained Release.

Saintis Shaklee mencipta 1 botol Vit C ini  dengan kandungan Vit C didalamnya bersamaan dengan 1,350 buah oren. Wahhh, hebat kan? 


Penghasilannya sudah cukup hebat, pasti kesan pengambilannya juga hebat dan berkesan. Tak cuba tak tau, cuba dulu baru tau. :D

Hubungi Eina untuk lebih lanjut & konsultasi.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

2 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)