Testimoni Vitamin C Atasi Masalah Jerawat

10:30 AM

 

Testimoni Vitamin C Shaklee

Jerawat secara amnya merupakan suatu fenomena biological yang terjadi pada kulit akibat dari masalah keradangan tisu pada bahagian kelenjar minyak di kulit manusia. Ianya sering muncul pada bahagian kulit yang selalu berminyak seperti kulit muka dan kulit badan.

Bukan mudah berhadapan dengan orang bila wajah kita penuh dengan jerawat kan? Sudah pasti ada perasan malu dan kurang yakin dalam diri.

Kedudukan jerawat di sekitar wajah membawa maksud yang berbeza-beza ya. Begitu juga penyebab terjadinya jerawat juga boleh disebabkan oleh pelbagai masalah yang berbeza-beza. Siapa sahaja berisiko menghadapi masalah jerawat, tak kira anda golongan remaja ataupun dewas.

Eina nak share testimoni daripada customer Eina sendiri yang mengalami masalah jerawat yang agak teruk di wajahnya. Customer Eina ni, mengalami masalah jerawat yang agak teruk di sekitar pipi. Sekitar pipi adalah bahagian yang sangat mudah terdedah dengan masalah jerawat ya.

Dulu, wajahnya penuh dengan jerawat dan parut, pernah breakout sebab terdedah dengan kerja-kerja di lab. 

Testimoni Vitamin C Shaklee Atasi Masalah Jerawat

Tapi semua jerawatnya hilang selepas 3 bulan konsisten makan Vitamin C. Tinggal parut jer sikit-sikit 🤩

Pakai foundation sikit jer pun dah cukup berseri. Gara-gara Vitamin C, jadi in love giler dengan Shaklee 😍


Haii siapalah tak in love kalau dapat kesan yang memang di idam-idamkan ya tak 😊

Tak rugi amalkan Vitamin C Shaklee ni tau, banyak sangat manfaatnya. Bukan untuk kulit cantik jer, tapi InsyaAllah sihat tubuh badan juga. 👍

Sustained Release Vita-C Plus

 

Sebotol ada 180biji, untuk kegunaan 5-6bulan tau. Harganya pun tak mahal, RM97 jer sebotol. Ambil sebiji sehari baru RM0.54 jer. Sangat berbaloi.

So, kalau nak order atau nak tanya apa-apa, wasap jer Eina ok.


Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina

 
Atau
 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)