Keistimewaan Youth Radiance C+E

10:30 AM

Rangkaian penjagaan kulit YOUTH direka untuk bekerjasama bagi menghasilkan keputusan yang menakjubkan. Diformulasi dengan bahan-bahan aktif anti penuaan dalam setiap produk rangkaian ini, YOUTH memberikan manfaat bersifat rawatan di dalam regimen ini.

Sempena promo FREE Radiance C+E dengan setiap pembelian Youth Renew & Maintain Set bulan ini, Eina nak cerita lebih details mengenai kebaikan dan keistimewaan Youth Radiance C+E yang sangat best ini.

Keistimewaan Youth Radiance C+E

Youth Radiance C+E berbentuk kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasi tanpa bahan pengawet.

Antara bahan-bahan yang digunakan ialah 20% Vitamin C Tulen, Vitamin E, Raspberi. Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.



20% Vitamin C Tulen di dalam Youth Radiance C+E ini berfungsi membantu kematangan kolagen, bantu mengawal penghasilan melanin, melindungi kulit dari radikal bebas serta sinaran UV, meningkatkan ketengangan kulit, mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan jeragat, juga memperbaiki tona kulit secara keseluruhannya.


 

Fungsi Vitamin E pula ialah melindungi lipid kulit dan protein daripada pengoksidaan, melindungi kulit daripada radikal bebas serta membantu mencegah penuaan pra-matang



Raspberi pula digunakan bagi membantu memperbaiki struktur dermis, membantu pembentukan pengawalselia kulit, bantu meningkatkan ketegangan dan keanjalan kulit, mengurangkan garis halus dan kedutan juga membantu mencegah penuaan pra-matang.


Fungsi dan Kebaikan Youth Radiance C+E

Fungsi Youth Radiance C+E juga mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan. Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.
 
Youth Radiance C+E, mengurangkan kesan akibat kerosakan UV kepada kulit dan memelihara serta melindungi kulit

Youth Radiance C+E, membersihkan sel-sel kulit mati, menjadikan kulit lebih lembut dan lebih licin
 
Youth Radiance C+E, Membantu mencerahkan kulit, meratakan tona kulit, memudarkan parut, mengurangkan garis halus dan kedutan juga mengurangkan tompok penuaan dan pigmentasi
 
Youth Radiance C+E, menjadikan kulit lebih licin, lebih anjal dan lebih muda

YOUTH™ adalah sebuah revolusi. Dengan lapan paten dan paten-diproses, setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samada ianya cara hidup anda, kerosakan persekitaran, atau penuaan semulajadi.

Bulan ini anda berpeluang memiliki Youth Radiance C+E yang bernilai RM412.50 ini secara percuma dengan pembelian Youth Renew & Maintain Set.


Dapatkan sekarang untuk penjimatan lebih daripada RM700. Baca details promo di sini >> Promo Disember 2018

Sebarang pertanyaan dan kemusykilan, hubungi Eina ok.

~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)