Youth Skincare Sesuai Untuk Siapa?

2:24 PM

Kunci untuk mengecapi kulit yang cantik, kelihatan-muda adalah dengan mempercepatkan pembaharuan sel kulit kepada kadar yang lebih cepat. Kulit yang muda melakukannya dengan mudah. Ia akan memperbaharu pada kadar yang optimum dan menghasilkan semua kolagen dan elastin yang kita perlukan untuk kulit yang lembut, gebu serta berseri.

Tetapi dengan meningkatnya usia kita, keserian itu akan hilang. Pembaharuan sel kita akan menjadi perlahan dan kolagen dan elastin yang dihasilkan akan berkurangan.

Adakah Youth Skincare sesuai untuk kulit anda? 

Youth Skincare berbeza dari produk penjagaan kulit yang lain, teknologi canggih kami bukan sahaja menangani penuaan di permukaan, malah ia bertindak pada sel kulit anda. Ini bermakna yang kami tidak hanya menyediakan manfaat perlindungan dan pembaikan, kami juga menyokong fungsi penting sel yang dapat memulihkan keremajaan dan seri wajah.

Youth sesuai untuk semua jenis kulit, sesuai untuk semua jenis masalah kulit. Youth menawarkan produk yang dicipta secara harmoni dengan alam semulajadi malah dibuktikan secara klinikal – memberikan anda keputusan klinikal tanpa kompromi.

Youth didatangkan dengan 3 set pilihan mengikut masalah kulit anda. Youth Starter Set, Youth Renew & Maintain Set & Youth Intensive Treatment & Repair Set. Ok, Eina akan huraikan setiap set ini sesuai untuk masalah kulit yang macam mana ya.


Jika kulit anda bermasalah seperti ini?
  • Jerawat
  • Bintik Putih/Hitam
  • Pori Terbuka
  • Tona Kulit Tidak Sekata
Set Permulaan atau Youth Starter Set sesuai untuk anda. Set ini juga, disarankan untuk anda yang baru hendak mencuba Youth Skincare. Terdapat 4 item di dalam set ini iaitu Luminous Gel Oil Cleanser, Youth Perfecting Skin Toner, Youth Age Defense Moisturizer SPF-50 dan Youth Advanced Renewal Night Cream.

Youth Starter Set ini membantu menyingkirkan sel kulit mati, menghidrat, melindungi dan menyuburkan kulit anda untuk mengekalkan keremajaan. Kulit anda akan menjadi lebih cerah dan lembap. Juga mampu melindungi kulit anda dari sinaran UV.

Selain daripada masalah kulit di atas, jika anda juga mempunyai masalah garis halus dan kedutan, anda disarankan menggunakan Youth Renew & Maintain Set yang mengandungi Luminous Gel Oil Cleanser, Youth Perfecting Skin Toner, Youth Age Defense Moisturizer SPF-50, Youth Advanced Renewal Night Cream dan tambahan iaitu Youth Activating Serum.


Set ini membantu mencegah dan merawat semua tanda-tanda penuaan, menjadikan kulit lebih muda dan tegang serta meningkatkan keserian kulit anda.

Promo Youth Renew & Maintain Set



Untuk kulit yang mempunyai masalah parut, jeragat dan bintik-bintik pada kulit, anda disarankan menggunakan Youth Intensive Treatment & Repair Set. Kerana di dalam set ini mengandungi Radiance C+E yang bertindak memudarkan masalah parut dan jeragat dengan berkesan. Dalam masa yang sama set ini membantu menangani tanda-tanda penuaan, mengurangkan kedutan , tompok usia dan pigmentasi, membantu kulit dari kerosakan matahari serta meningkatkan kecerahan dan keserian wajah.


Youth sesuai untuk semua peringkat umur. 2/3 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad lebih muda dengan Youth. Ya. 100% para wanita mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda, dengan penambahbaikan hanya dalam 7 hari, dan dengan penggunaan yang berterusan.

So, jangan risau, tak perlu berkira-kira lagi untuk mula menggunakan Youth Skincare, anda pasti berpuashati dengan hasilnya.

Nak tanya apa-apa, boleh wasap Eina ok.


Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina
 
Atau
 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)