Set Detox Shaklee

4:40 PM


Set Detox Shaklee boleh diambil setiap hari sebagai supplemen pemakanan yang berzat dan ia juga membantu dalam menangani sisa toksik berlebihan di dalam tubuh anda yang berpotensi memberi kesan buruk akibat tekanan oksida.


Jom Detox Dengan Shaklee

Sekiranya anda melakukannya mengikut saranan, anda mampu memperoleh kebaikan optimum melalui program detoks ini antaranya seperti sistem penghadaman yang sihat, kulit yang lebih cantik dan bentuk tubuh yang elok.


1. Vivix


Minuman botani lazat yang mengandungi kuasa antioksidan yang sangat hebat. Terdiri daripada campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.


2. Peppermint Ginger Plus


Membekalkan herba semula jadi untuk memberi kelegaan kepada sistem penghadaman anda. Mengandungi formulasi 4 herba termasuk pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk membantu penghadaman dan melegakan kembung perut. Pudina dan Halia digunakan secara tradisional dan turun temurun. 


3. Herblax

Digunakan secara tradisional untuk merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semulajadi tubuh dan melegakan masalah sembelit ringan. Agen pelawas paling berkesan.


4. DTX Complex

Dicipta untuk membekalkan nutrisi yang menyokong dan merangsang fungsi hati yang sihat dengan menggunakan formulasi hebat yang melindungi dan merangsang fungsi tubuh untuk mengekalkan hati yang sihat.


5. Alfalfa Complex

Alfalfa merupakan 'raja segala makanan'. Dikenali sebagai gudang nutrien. Akar tunjangnya mencecah sedalam 6 meter, membekalkan pelbagai nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.


Mulakan langkah baharu dan dapatkan kelebihan detoksifikasi daripada sistem penghadaman yang sihat, tampilkan kulit yang sihat berseri, tubuh yang mantap dan cantik. Diperbuat daripada adunan sinergi herba lembut dan nutrien lain, set ini membantu untuk menyokong proses detoksifikasi harian anda secara semula jadi harian.


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)