Shaklee Product Workshop

11:30 AM

Semalam Eina berkesempatan sertai program Shaklee Product Workshop yang dianjurkan oleh Founder Maestro iaitu Master Nadiah dan Master Amir. Program ini diadakan di Shaklee HQ, Sunway GEO, bermula jam 9.00 pagi hingga 6 petang.



Actually, ini adalah kali kedua Eina join #ShakleeProductWorkshop. Kali pertama pada tahun 2013, yang mana waktu itu program Product Workshop sebegini dianjurkan oleh Shaklee Malaysia sendiri.

Tujuan program sebegini diadakan adalah bagi membuka peluang kepada semua Shaklee Independent Distibutor (SID) terutamanya SID baru untuk belajar dan mengenali dengan lebih terperinci lagi berkenaan produk-produk Shaklee. Program ini juga memberi peluang kepada semua peserta untuk mengetahui rahsia bagaimana produk Shaklee bertahan lebih dari 100 tahun.




Nutritionist Shaklee iaitu Puan Sarah adalah wakil dari Shaklee yang telah dijemput untuk menjadi  'speaker' sepanjang program Shaklee Product Workshop ini dijalankan.

Banyak ilmu yang dikongsikan oleh Nutritionist Shaklee Pn Sarah. Melalui program macam ni la, kita akan dapat tahu banyak 'rahsia' tentang produk kita jual tu. Bagaimana ia dihasilkan, apa bahan-bahannya, apa bukti keberkesanan produk tersebut dan macam-macam lagi.


Eina rasa sangat berbaloi join Product Workshop Shaklee ni. Memang best dan puas hati. Ia buat Eina bertambah percaya dengan produk Shaklee, bertambah percaya dengan keberkesanan produk Shaklee. Apatah lagi bila sendiri dah rasa #shakleeeffect kan.

Bersama Puan Sarah, Nutritionist Shaklee

Succesfully completed Shaklee Product Workshop


Bersama Founder Maestro, Master Nadiah Suhaidi


So, pada anda yang ingin mengenali Shaklee dan masih tidak percaya dengan produk Shaklee,  Eina recommend anda join Shaklee Product Workshop ini dan event-event lain yang dianjurkan oleh Shaklee Malaysia.

Maestro Team at Shaklee Product Workshop

Barisan SID yang hadir di Shaklee Product Workshop


Percayalah, ia sangat bermanfaat untuk kesihatan anda seisi keluarga. :)

So, kepada anda yang ingin menyertai keluarga besar Shaklee kami dan ingin tahu lebih lanjut mengenai Shaklee atau berminat mendapat produk Shaklee. Boleh, hubungi Eina ya.


~~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)