Kulit Glowing, Stamina Improve dengan Vivix

10:27 PM

Assalamualaikum semua. Apa kabar hari ni? Semoga semuanya sihat ya. Eina sekeluarga tak berapa sihat, demam & batuk-batuk sikit. Ujian dari Allah, InshaaAllah, sakit itu penghapus dosa-dosa kecil. So, masa ni kena up dose Vitamin C untuk bantu kuatkan imun sistem tubuh badan. Anak-anak pula, perlu bantuan ubat-ubat dari doktor. Doakan kami sekeluarga cepat sembuh ya. :)

Sebenarnya Eina nak share testimoni customer Eina yang baru petang tadi Eina terima. Beliau baru sebulan consume Vivix. Tujuan asalnya untuk masalah sakit buah pinggang. Alhamdulillah, walaupun kesannya mungkin agak perlahan, tapi tetap ada perubahan. Syukur





"Disclaimer: Results may vary based on the individual"
 
  Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

  Bahan-bahan utama dalam Vivix telah ditunjukkan dalam kajian klinikal dan banyak kajian makmal untuk meningkatkan pertahanan sel, tenaga sel, pembaikan sel, dan prestasi sel.

  Faktor-faktor seperti tekanan, diet tak seimbang dan toksin alam sekitar boleh melemahkan pertahanan sel-sel semula jadi juga menyebabkan kerosakan DNA sekaligus boleh menyumbang kepada penuaan selular. Kajian menunjukkan bahan-bahan yang terdapat dalam Vivix memberi kesan positif kepada penuaan pada tahap sel.

Jom VIVIX >> feel 25 years younger and live 25 years longer .
 

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


You Might Also Like

3 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)