Set Keperluan Harian Shaklee

10:30 AM


Tingkatkan pengambilan vitamin dan mineral anda dengan rangkaian produk nutrisi penting kami dan optimumkan kesihatan anda.

Kajian SEANUTS Malaysia, 2013, British Journal of Nutrition menunjukkan satu daripada tiga keluarga di negara ini mengalami kekurangan nutrisi penting terutama vitamin C, zat besi dan kalsium.

Jika kita tidak mengambil nutrien yang tidak cukup dalam kehidupan seharian, ia boleh mendatangkan masalah kepada kesihatan kita. Tambah memburukkan lagi keadaan, apabila tabiat gaya hidup kita hari ini sering mengabaikan waktu makan yang tidak teratur dan tidak menitikberatkan kandungan nutrisi dalam pengambilan makanan. Malah ia boleh membawa kita kepada pelbagai penyakit.

Nutrisi penting Shaklee melengkapi keperluan nutrisi asas anda dengan gabungan Shaklee ESP Soy Protein Isolate Powder, Vita-Lea®, OmegaGuard™ dan Sustained Release Vita-C PlusTM. Dengan 28 vitamin dan mineral penting, asid lemak omega-3, 14g protein setiap hidangan, dan 500mg Vitamin C semula jadi setiap hidangan, pek nutrisi penting ini membantu tubuh anda mendapat nutrisi asas berkhasiat yang ia perlukan untuk menyokong kesihatan yang optimum.


Vitamin C

Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.


Omegaguard
Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.*


Vitalea Iron Formula


Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum


B-Complex
Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda


Energizing Soy Protein (ESP)

Makanan lazat yang kaya dengan kalsium and protein.
Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.


Sudah pasti kita mahukan seisi keluarga kita hidup sihat dan cergas. Jadi, lengkapkan nutrisi keluarga anda dengan Set Keperluan Harian Shaklee ini untuk mengekalkan kesihatan juga mengurangkan risiko dari mendapat pelbagai penyakit berbahaya. 😍


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)