Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Shaklee

7:11 PM

Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Shaklee

Alhamdulillah, tahun ni tahun ke-7 Eina berShaklee. Dan tahun ni adalah tahun ke-6 Eina jana pendapatan dengan bisnes Shaklee dari rumah.

Yes, Eina mula kenal Shaklee waktu Eina masih lagi bekerja pada awal tahun 2013. Masa tu memang buat secara sambilan sahaja. Dapat 3 angka pun dah seronok. Selepas beberapa bulan, December 2013 Eina capai rank pertama dalam Shaklee dengan bonus 4 angka. Alhamdulillah masih lagi pemegang 4 angka bonus Shaklee setiap bulan. 
 
Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Shaklee
 
Jun 2014 Eina decide nak resign dan stay kat rumah jaga anak sendiri. Alhamdulillah husband sangat menyokong dan dia pun ok kalau Eina teruskan buat bisnes Shaklee dari rumah.
 
Pada Eina, bisnes Shaklee ni sangat fleksibel dan mudah, tak kiralah anda masih bekerja ataupun surirumah macam Eina, sangat relevan untuk jadikan bisnes Shaklee sebagai side income.

Tahun ni kita di uji dengan penyakit yang semua orang takut iaitu Covid-19. Sejak PKP dilaksanakan, ramai yang sudah kehilangan kerja. Ada juga yang terpaksa dipotong gaji dan atas sebab itu juga ramai yang terpaksa buat kerja sambilan bagi menambah pendapatan.

Eina nak ajak ramai lagi orang diluar sana yang sedang mencari side income untuk keperluan keluarga dan keperluan mak ayah sama-sama buat bisnes Shaklee.

Kenapa Shaklee?

Bisnes Shaklee adalah bisnes based on produk. Income yang kita dapat adalah dari hasil kita berkongsi kebaikan dan manfaat produk Shaklee dengan orang lain. Secara tak langsung, kita dapat bantu meningkatkan kesihatan orang lain dengan asbab produk Shaklee.
 
Dengan bisnes Shaklee juga, kita ada lebih banyak masa dengan keluarga dan kawan-kawan. Ia sangat fleksibel sebab kita sendiri yang tentukan masa kita berbisnes.

Medium yang kita gunakan untuk berkongsi juga terpulang pada keselesaan diri kita sendiri. Anda lebih suka online, so kita buat secara online. Banyak medium yang boleh kita gunakan, contohnya melalui Facebook, Instagram, Twitter ataupun Blog. Mudah kan?
 
Tapi jika anda lebih suka offline, anda boleh buat secara offline. Cerita jer pada keluarga atau kawan-kawan kebaikan produk. Atau share apa yang anda rasa. Share dari hati. Tak susah kan?
 
Kalau mampu buat kedua-dua medium, lagi power. Hehe

Sepanjang Eina buat bisnes Shaklee secara online dari rumah ni, banyak dah yang dapat Eina capai. Bonus Shaklee banyak membantu tambahbaik kesihatan dan kewangan Eina.

Dengan income Shaklee Eina dapat
  • bagi duit kat mak abah
  • bayar bil handphone
  • bayar loan rumah
  • bayar hutang credit card
  • bersedekah
Dan banyak lagi :)
 

Setiap pertengahan bulan, Shaklee tak pernah gagal bayar bonus pada semua penerima yang layak. 

Eina share sebahagian penerima income Shaklee dari team Maestro untuk bulan September 2020 











 
So, pada korang yang tengah mencari-cari atau berminat nak buat bisnes online, Eina suggest korang cuba buat bisnes Shaklee ni. InsyaAllah Eina sedia membantu.

Apa kelebihan bisnes Shaklee ni?

+ TAK PERLU SIMPAN STOK
+ TAK PERLU KELUAR POS BARANG SENDIRI
+ MODAL YANG SANGAT RENDAH
+ TIADA PEMBELIAN MINIMUM DIPERLUKAN
+ KOMISEN 20% BAGI SETIAP ITEM
+ ADA FB DAN WHATSAPP GROUP SUPPORT
+ MATERIAL MARKETING SEPERTI POSTER INFO PRODUK DAN TESTIMONI DISEDIAKAN.
+ MASA YANG FLEKSIBEL, ANDA URUSKAN

+ FREE GUIDE/COACHING (Thru Online/Offline)

 
Boleh buat bisnes sambil buat keje rumah ataupun buat secara part time kalau korang masih bekerja. Bisnes ni sangat mudah, semuanya dihujung jari jer. Asalkan ada smartphone dan internet akses.
 
 
So, ada yang nak buat side income dengan Shaklee? Boleh terus whatsapp Eina untuk Eina bantu ok.
 
 
Atau klik link di bawah untuk daftar terus keahlian.

Daftar Terus di Website Shaklee (Hubungi Eina untuk proses/step seterusnya)

 
Kalau korang nak cuba produk Shaklee, boleh hubungi Eina untuk konsultasi ok.
 

You Might Also Like

7 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)