7 Sebab Kenapa Perlu Pilih Vitamin C Shaklee

9:30 AM

Terdapat banyak suplemen Vitamin C ada dijual di pasaran. Tapi apa kelebihan dan perbezaan Vitamin C dari Shaklee ini dengan Vitamin C yang lain?
 
Vitamin C Shaklee direka dengan sains pembebasan berterusan secara semulajadi. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam.

Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet Vitamin Shaklee (didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam. 
 
Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. 
 
Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.
 
7 Sebab Pilih Vitamin C Shaklee
 
 
1. Menggunakan teknologi "Sustained Release' yang melepaskan 100 mg Vitamin C ke dalam badan setiap jam. Badan kita hanya mampu menyerap 100 ke 200 mg sahaja dalam satu masa. Jangan ambil yang tiada teknologi ini kerana ia suatu pembaziran.

2. Diperkayakan dengan 120mg Bioflavonoid Sitrus untuk O meningkatkan keberkesanannya

3. Nutrisi 1 tablet bersamaan 7.5 buah oren atau 6 cawan brokoli atau 119 biji lobak merah

4. Dihasilkan dari ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif

5. Dihasilkan pada tahun 1981 dengan teknologi "Sustained Release' yang pertama di dunia oleh Dr. Forrest C. Shaklee

6. Diperbuat dari bahan semulajadi yang selamat untuk diambil dalam jangkamasa panjang dam terbukti melalui kajian saintifik

7. 1 tablet mengandungi 500mg Vitamin C
 
Jadi, bagi anda yang tidak dapat sepenuhnya sumber Vitamin C dari makanan, adalah disarankan anda mengambil suplemen Vitamin C sebagai tambahan. 

Pilihlah yang berkualiti dari syarikat yang dipercayai seperti Shaklee.

Nak cuba Sustained Release Vita-C Plus dari Shaklee ini, boleh terus contact Eina ok.

You Might Also Like

2 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)