Youth Shaklee untuk Kekal Muda Jelita

12:29 AM

Assalamualaikum.

Ok kali ni, Eina akan ceritakan sikit lagi tentang skincare terbaru dari Shaklee yang sangat best dan hebat ini iaitu YOUTH. Tengah meletop sekarang ni, baru 3 hari di pasaran, Shaklee dah kehabisan stok. wahhhhh 😁

Apa yang best sangat set penjagaan kulit Youth ni?



YOUTH™ menawarkan produk yang dicipta secara harmoni dengan alam semulajadi malah dibuktikan secara klinikal – memberikan anda keputusan klinikal tanpa kompromi

Janji kami adalah penjagaan kulit YOUTH™ bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit anda secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit anda menjadi lebih muda. Sememangnya menakjubkan.



Produk penjagaan kulit yang direka untuk memastikan dunia memandang anda semuda anda melihat diri anda.

Dibangunkan secara klinikal oleh pakar-pakar kulit antarabangsa.



Kami telah buktikan yang anda tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk keberkesanan.

Ya. 100% para wanita mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda, dengan penambahbaikan hanya dalam 7 hari, dan dengan penggunaan yang berterusan, 2/3 telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad yang lebih muda.
.
Kesemua produk kami direka dan dihasilkan tanpa bahan kimia yang merbahaya dan tiada bahan-bahan yang mungkin dipersoalkan seperti produk-produk lain yang memberikan impak kepada anda dan planet kita.

.

Kami telah menguji lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak, dan bendasing pada setiap bahan botanikal baru, sebanyak 3 kali ganda berbanding dengan yang diperlukan. Malah, kami telah menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan yang produk kami selamat.
.
Kami sentiasa mengutamakan Bumi – kami adalah syarikat yang pertama dalam dunia yang telah berjaya menyeimbangi pelepasan karbon supaya tiada jejak karbon yang tertinggal pada planet kita.

Hebat tak? Hebat kan ;)

Ok, sambung baca bahan-bahan yang digunakan di dalam Youth Complex dan bahan-bahan yang tidak digunakan dalam formulasi Youth. Klik link bawah ni ya 👇

Kuasa Botanikal Youth Complex


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)