Meal Shakes Shaklee

3:51 PM

Risau anak saya tidak mendapat nutrisi sekucupnya daripada makanan, memperkenalkan Meal Shake makanan tambahan terbaiak untuk anak anda. Anak-anak pasti sukakannya. Ia merupakan alternatif hebat untuk makanan ringan yang tidak sihat

Jika anak anda seorang yang sangat memilih makan, berikan Meal Shakes kepada anak anda. Ia boleh bantu memenuhi keperluan vitamin dan mineral anak-anak dan membantu menambah selera makan anak anda.

Mealshakes, Mealshakes Shaklee, kanak-kanak demam, anak kerap selsema, anak kerap batuk

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. 

Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. Termasuk Serat Pemakanan dan 19 jenis vitamin dan mineral seperti Vitamin A, B1, B2, B3, B6, B9, B12, C, D3, E, Kalsium, Besi, Fosforus, Iodin, Zink, Selenium, Natrium, Kalium.

Sumber yang baik bagi serat dan protein. Protein membantu membina dan memperbaiki tisu badan. Ia adalah penting untuk pertumbuhan dan perkembangan, membekalkan asid amino yang diperlukan untuk penghasilan protein. 

Kaya dengan kalsium dan zink. Kalsium membantu membina tulang dan gigi yang kuat. Zink memainkan peranan yang penting dalam pertumbuhan.

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium


Saranan penggunaan:

Untuk minuman yang berkrim, rendah lemak dan berkhasiat, campurkan 1/4 cawan (34 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) air sejuk atau susu rendah lemak. 
 
Untuk minuman yang lebih pekat dan berbuih: campur 1/3 cawan (45 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) susu penuh dan beberapa ketul kiub ais di dalam pengisar.

Testimoni Meal Shakes

Dapatkan Meal Shakes untuk anak anda dan seisi keluarga. Hubungi Eina di 019-2275759 atau klik ikon whatsapp di sebelah kiri blog ok :)

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk tradisional. 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)