Manfaat Polifenol Untuk Kulit

10:00 AM

 
Kajian klinikal menunjukkan POLIFENOL berpotensi untuk menggalakkan penghasilan sel-sel kulit cantik, sihat dan berseri dengan melambatkan dan menghentikan kesan-kesan penuaan seperti kedutan dan garis halus dapat dikurangkan, pembentukan pigmentasi dapat dikurangkan dan melindungi kulit dari kerosakan UV. Selain itu, Polifenol juga boleh menyokong pengeluaran kolagen yang sihat serta menggalakkan kulit yang lebih tegang, anjal dan kelihatan kelihatan lebih muda.
 
TAHUKAH ANDA?
Kulit anda boleh menghasilkan kulit baru dengan menyingkirkan sel kulit mati setiap hari, mewujudkan lapisan baru kulit setiap 28 hari.
 
 
 
3 Manfaat Utama Polifenol Untuk Kulit
 
1. Menghentikan Penguraian Kolagen dan Elastin
Kajian telah menunjukkan bahawa polifenol membantu meneutralkan radikal bebas yang menguraikan kolagen dan elastin dan seterusnya mengakibatkan kulit kendur dan kurang anjal. Dengan polifenol yang bertindak sebagai penghalang radikal bebas, kolagen baru boleh dibentuk dan kulit mampu membaiki selnya sendiri untuk kulit lebih sihat
 
2. Melindungi Dari Kerosakan Akibat Pendedahan Kepada Matahari
Polifenol membantu melindungi daripada kerosakan UV yang memusnahkan kolagen dan elastin pada kadar yang lebih cepat. Ia juga membantu mengurangkan keradangan dan seterusnya meningkatkan seri kulit
 
3. Menghalang Pembentukan Protein AGE
Produk Advanced Glycation End (AGE) adalah sebatian berbahaya yang terbentuk dalam badan dan makanan. Tahap yang tinggi telah menunjukkan bahawa ia menyebabkan tekanan oksidatif serta keradangan dan menyumbang kepada pengurangan keanjalan, kedutan dan penuaan yang lebih cepat. Polifenol membantu menghalang pembentukannya supaya anda boleh kelihatan muda jelita.

 
 

VIVIX Shaklee mengandungi 4 campuran sempurna POLIFENOL yang berpaten iaitu Anggur Muscadine, Ekstrak Lobak Ungu, Ekstrak Eldeberi Eropah dan Ekstrak Japanese Knotweed yang memberikan spektrum polifenol unik tinggi antioksidan untuk meningkatkan kesihatan sel kulit.

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik didunia. Ia sesuai untuk golongan wanita mahupun lelaki yang mementingkan kecantikan dan kesihatan kulit kerana Vivix boleh membantu membaiki sel rosak dalam badan kita hingga ke peringkat DNA iaitu sel badan yang paling halus.

Baca juga;-

Berminat nak dapatkan Vivix? Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina atau KLIK SINI untuk beli di website Shaklee (sebarang pertanyaan, terus hubungi Eina ok)
 

You Might Also Like

3 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)