Promosi Shaklee April 2020

12:30 PM


Assalamualaikum

Alhamdulillah, dah masuk bulan April dah. Kita pun dah masuk Fasa 2 Perintah Kawalan Pergerakan. Harap kekal tenang dan kekal berada di rumah ya.

Ok, macam biasa setiap awal bulan Eina akan share promosi baru.

Untuk bulan April, Shaklee tawarkan produk istimewa untuk kita yang bakal menyambut bulan Ramadhan tak lama lagi. Baca details kat bawah ya.


1. Promosi Shaklee April 2020 - Vivix

Bulan ni, Shaklee tawarkan pembelian Twin Pack Vivix (2 botol) akan dapat diskaun 5%, penjimatan RM76 setiap set. Harga promo ialah RM 722, secara automatik anda akan dapat FREE Membership. Anda juga dapat  Free Postage dan Cash Rebate RM36!

Manfaat Vivix Shaklee

Pembelian 1 botol Vivix juga akan dapat FREE Membership dan FREE Postage juga! Anda cuma perlu bayar RM 380 sahaja untuk 1 botol.

Baca lagi:-


2. Promosi Shaklee April 2020 - Ramadhan Set 

Untuk promosi Ramadhan Set, harga sangat berbaloi dan jimat banyak tau. Ada discount 10% setiap set twinpack. Then, kalau korang beli 2 set mana-mana Twinpack korang dapat FREE Shaklee Pack & Go Bag


A. Twinpack Performance Drink
Performance Drink sangat-sangat disarankan ambil semasa berpuasa. Eina dengan husband pun memang setiap tahun tak pernah miss ambil Performance Drink ni masa sahur dan berbuka.

Kali ni ada dua perisa, iaitu perisa Lemon Lime dan perisa Orange. Dua-dua sedap dan fresh jer bila minum. Rasa lebih puas.

Untuk promo ni, korang boleh pilih samaada 

👉2 Canister Performance Drink Lemon Lime @ RM267.75
👉2 Canister Performance Drink Orange @ RM155.25
👉Performance Drink Lemon Lime + Orange @ RM211.50 


Performance Drink membantu mengekalkan cecair dalam badan kita, so kita akan kurang rasa haus semasa berpuasa. Dalam masa yang sama Performance Drink beri tenaga berpanjangan. InsyaAllah, korang akan rasa kurang letih. Badan pun tak lemah walaupun berpuasa. Recommended ok.


B. Twinpack Cinch Tea & Twinpack Mealshakes



Untuk korang peminat tegar kafein, Cinch Tea ni sangat sesuai dijadikan pengganti kafein.
Rasanya sedap tau. Favorite Eina ni. Memang Eina ambil setiap hari. 😋

Cinch Tea sangat membantu tingkatkan tenaga disamping tingkatkan kadar metabolisma kita. Then bantu badan kita jadi segar sepanjang hari. So, InsyaAllah badan kekal cergas masa puasa.

Harga untuk twinpack Cinch Energy Tea Mix ialah RM236.25


Ok, Mealshakes pula sangat sesuai untuk anak-anak yang berpuasa. Mealshake mengandungi multivitamin yang lengkap untuk anak-anak. Bantu anak-anak kekal cergas dan tahan lapar juga. 

So, sangat disarankan bagi korang yang ada anak berpuasa nanti ok. Harga twinpack Mealshakes pula ialah RM216

C. Twinpack Cinch Shake Mix


Cinch Shake Mix kaya dengan protein dan kalsium. Mengandungi serat yang tinggi, iaitu 6 gram setiap sajian. Bantu untuk tahan kenyang lebih lama.


Cinch Shake ni boleh bantu turunkan berat badan juga tau. Ia mengandungi Leusina yang bantu pertumbuhan otot tanpa lemak dan kurangkan keletihan juga.

So, sesuai untuk korang yang berazam turunkan berat badan masa puasa nanti.

Ok, harga untuk twinpack Cinch Shake Mix ialah RM326.25.

*****

Ok itu sahaja promosi Shaklee untuk April 2020. Kalau ada apa-apa soalan boleh tinggalkan komen atau terus hubungi Eina ok. Eina suggest, kalau korang berminat, better beli awal sebab promosi ni sangat berbaloi. Ramai yang akan grab awal, takut tak sempat sampai puasa nanti. :)


Kalau nak register ahli dan terus beli di website, boleh klik sini >>> Daftar dan Order di Website Shaklee Di Sini

atau


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)