Cadangan Set Shaklee Untuk Kuatkan Imun

12:40 PM



Assalamualaikum. 

Eina doakan semoga anda sihat dan dilindungi Allah hendaknya ya.

Pada waktu sukar ini, Eina percaya semua orang dalam keadaan berjaga-jaga dan sangat mengambil berat tentang kebersihan dan kesihatan diri.

Sangat penting untuk kita tingkatkan imun sistem sebagai langkah pertahanan terbaik bagi melawan virus atau infeksi.

Di Shaklee, hampir kesemua vitamin berfungsi dapat bantu menguatkan imun sistem kita supaya sel pertahanan badan akan jadi lebih kuat.

Disini Eina kongsikan rangkaian vitamin yang boleh dijadikan sebagai usaha untuk kita melawan virus-virus seperti batuk, demam, selsema agar tidak teruk atau berpanjangan. InsyaAllah.

Anda boleh pilih mana-mana set kuatkan imun mengikut keperluan anda.

Set Kuatkan Imun Basic (ESP & Vitalea)
Dua vitamin ini adalah asas untuk kuatkan imun sistem 

👉Protein adalah blok asas dalam pembinaan SEL IMUN khasnya antibodi. Antibodi adalah protein berbentuk Y, yang melekat pada permukaan bakteria dan virus untuk membunuh mereka. 

👉Cara mudah untuk memastikan anda memperoleh 28 jenis vitamin dan mineral penting bagi memastikan kesejahteraan harian anda adalah dengan pengambilan multivitamin Vitalea.


Set Kuatkan Imun Emerald (ESP, Vitamin E, Carotomax)

👉Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi adalah sumber tenaga yang mampu bertahan lama. Ini yang diperlukan oleh tubuh anda untuk memperbaiki dan membina tisu-tisu baru. Ia mudah dihadam, menambah keperluan protein harian anda terutamanya untuk orang tua, dan sesiapa yang memerlukan snek cepat untuk meningkatkan tenaga.

👉Vitamin E - Memaksimumkan tindakan makrofog 'mencari dan musnahkan' kuman. Sangat penting terutamanya untuk mereka yang sudah berusia.

👉Carotomax - Pro Vitamin A untuk meningkatkan penghasilan sel imun, merangsang keupayaan bakteria untuk dibunuh oleh sel darah putih dan makrofaj


Set Kuatkan Imun Silver (ESP & Vivix)
👉ESP adalah sumber protein yang berkualiti tinggi.
👉Protein adalah blok asas dalam pembinaan SEL IMUN khasnya antibodi. Antibodi adalah protein berbentuk Y, yang melekat pada permukaan bakteria dan virus untuk membunuh mereka.

👉Vivix adalah minuman botani yang lazat mengandungi campuran botani Shaklee sendiri yabg terdiri daripada Anggur Muscadine, Elderberry Eropah, Knotweed Jepun dan Lobak Ungu.
👉Sumber makanan yang berwarna-warni ini bersifat antioksidan untuk memberikan perlindungan kepada kesihatan yang lebih baik.



Set Kuatkan Imun Gold (ESP, Nutriferon, Vivix)
👉Protein yang membina blok asas imun terutamanya antibodi yang berbentuk Y yang akan melekat pada permukaan virus dan bakteria untuk membunuh mereka.

👉Nutriferon - Menggalakkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi dengan baik untuk mencegah jangkitan flu, kuman dan bakteria.

👉Vivix - Polifenol tinggi antioksidan untuk melindungi sel imun dari kerosakan.



Ok, Eina harap pengambilan set-set di atas dapat membantu anda ikhtiar untuk tingkatkan imun sistem supaya menjadi lebih kuat lawan radikal bebas atau sebarang penyakit yang berbahaya. InsyaAllah. Mencegah lebih baik dari merawat.

Eina doakan semoga anda kekal sihat, tambah sihat, tambah kuat demi orang-orang tersayang.


Kalau nak register ahli dan terus beli di website, boleh klik sini >>> Daftar dan Order di Website Shaklee Di Sini

atau


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)