Testimoni Set Puasa Shaklee

10:30 AM


Eina nak share testimoni pengguna yang ambil Set Puasa Shaklee.

Kebanyakan yang amalkan Set Puasa Shaklee ni, memang akan berpuas hati.


Testimoni Set Puasa Shaklee - ESP & Performance Drink

Ok, siapa sini ada masalah gastrik? Jika anda berpuasa dan dalam masa mempunyai masalah gastrik, ia boleh menyebabkan masalah pedih ulu hati dan perut akan rasa berangin yang agak teruk. Malah ia boleh menyebabkan seseorang itu menjadi loya dan muntah-muntah.

Kombinasi ESP & Performance Drink ini sangat-sangat membantu mengatasi masalah gastrik. Pengambilan ESP akan membuatkan rasa kenyang lebih lama. Performance Drink pula mampu mengekalkan cecair dalam tubuh badan


"Pengalaman Dilla sendiri (gastrik)

Dilla kene gastrik dr darjah 4. Tiap2 tahun paling banyak dlm 2minggu je. Puasa 2-4 hari, gastrik datang. Pastu tak puasa 2-3 hari. Macam tulah tiap2 tahun. Bila gastrik datang, mesti nak muntah,baru lega. Pedih ulu hati jangan cakap ler.

Hospital mana Dilla tak pernah pergi? Klg, Ipoh, Sg Petani, Tapah semua Dilla pernah pergi sebab sakit sangat tak tahan. Makan ubat pula, macam2 dah makan. Gamat, susu kambing, ubat itu..ubat ini..minyak itu..minyak ini tapi tak baik2 juga. Makan pun tak boleh silap. Kalau makan benda berangin, siap ler!! sakit sampai nangis2.

Untuk pertama kalinye, tahun ini Dilla berpuasa dengan Shaklee. Alhamdulillah Dilla baru tinggal 8 hari sebab period sahaja. Dilla juga menyusukan anak.Alhamdulillah dengan izin dari Allah, Dilla masih bertenaga. Dah 10 hari berpuasa tanpa ada tinggal pun sebab sakit gastrik. Syukur sangat".

- Puan Dilla Jalil


Testimoni Set Puasa Shaklee - ESP, Performance Drink & Mealshakes

Gabungan ESP, Performance Drink dan Mealshakes adalah gabungan lengkap dan sempurna untuk membantu kita berpuasa dengan cergas dan sihat.

Pengambilan ESP, Performance Drink dan Mealshakes dapat membantu menyokong keperluan protein yang lengkap dan dapat memenuhi keperluan multivitamin untuk menyokong pertumbuhan.


"Hari ni, puasa sunat setelah sekian lama tak puasa. Dah petang macam ni biasanya dah 'lembik lutut' dah, tapi sekarang masih lagi larat naik turun tangga office aras 3. Alhamdulillah, mungkin sebab pagi tadi sahur dengan Mealshakes + ESP + PD + Madu. Lepas ni bolehlah amalkan di bulan Ramadhan yang akan tiba tak lama lagi ;)"

- Zakiah Sulong

"Puasa hari ni, rasa segar jer. Rasa macam tak puasa plak. Perut kenyang dengan air jer. Minum ESP + Milo, lepas tu minum PD + Oren (Macam orang putih plak). Lepas tu air masak. Memang penuh tangki dan Alhamdulillah hasil tuaian pagi ni pun masih maintain"

- Azilah A Rashid


Eina recommend sangat Set Puasa Shaklee ni pada anda semua. Eina sendiri memang tak pernah skip ambil Set Puasa Shaklee ni setiap kali berpuasa. Eina juga recommend untuk anda yang tidak boleh atau tidak suka ambil makanan berat semasa bersahur. Ia sangat mudah disediakan, rasa kekal cergas dan tahan kenyang lebih lama.


Nak order or nak tanya apa-apa, boleh direct msg Eina ya.


Kalau nak register ahli dan terus beli di website, boleh klik sini >>> Daftar dan Order di Website Shaklee Di Sini

atau


You Might Also Like

2 comments

  1. bagus sangat ni sebab ramai yang gastrik dan pedih ulu hati bila masuk bulan puasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, ramai yang gastrik dan pedih ulu hati masa puasa, boleh cuba set cadangan Shaklee ni. :)

      Delete

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)