Vitamin Shaklee Untuk Kuruskan Badan

4:28 PM


Anda sudah cuba vitamin Shaklee untuk bantu anda kuruskan badan?

Jika belum, ambillah peluang amalkan vitamin-vitamin Shaklee untuk bantu anda kuruskan badan dengan lebih sihat dan berkesan.

Tapi, kunci utama kejayaan anda boleh kurus dengan vitamin Shaklee ialah konsisten, sabar dan kuat semangat ok. Bukan mudah nak dapat turunkan berat badan dengan cepat. Betul tak?

Anda juga disarankan untuk jaga pengambilan makanan dan kalau boleh amalkan juga senaman-senaman ringan.

Tinggal beberapa hari sahaja lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan, biasanya di bulan puasa inilah ramai yang ambil peluang untuk turunkan berat badan semasa berpuasa.

Ok, Eina kongsikan antara cadangan vitamin Shaklee yang boleh bantu anda kuruskan badan.



Set Kurus Shaklee (Basic) ini mengandungi 2 vitamin. Iaitu Herblax yang bertindak sebagai pelawas. Herblax membantu melembutkan najis dan membantu melancarkan masalah pembuangan. Ia akan membuang lemak dengan lebih berkesan setiap hari. InsyaAllah, masalah sembelit juga akan dapat diatasi.

Lecithin pula bertindak sebagai pengemulsi semulajadi yang membantu memecahkan lemak semasa proses penghadaman dengan lebih efektif. Lecithin juga dapat bantu mengawal rasa ingin makan dengan kerap dan banyak. 

So, untuk anda yang berminat dengan Set Kurus Shaklee Basic ini, harganya cuma RM112.50 sahaja, bagi kegunaan 1-2 bulan.



Ok, di dalam Set Kurus Shaklee (Popular) ini pula ada tambahan ESP atau Energizing Soy Protein.

ESP membantu memberikan rasa kenyang dengan lebih lama. Ia juga membantu membina otot semasa proses kuruskan badan. Maksudnya di sini, sewaktu proses pembakaran lemak, ESP akan bantu kekalkan otot agar bentuk tubuh badan anda tidak menggelebeh. Selain itu juga, ESP membekalkan tenaga yang berpanjangan kepada anda. Jadi, anda tidak akan berasa letih atau kelaparan sepanjang berdiet.

Harga untuk Set Kurus Shaklee (Popular) ini adalah RM273.50. Keseluruhan set ini adalah untuk penggunaan 1-2 bulan. 



Set Kurus Shaklee (Optimum) pula lebih menyeluruh dan lebih efektif. Dengan tambahan Omegaguard dan Alfalfa, proses kuruskan badan akan menjadi lebih berkesan, cepat dan efektif.

Jika fungsi Lecithin untuk memecahkan lemak semasa proses penghadaman, Omegaguard pula akan bantu membakar lemak sekitar organ dengan lebih cepat. Omegaguard juga dapat mengawal kolesterol.

Tambahan Alfalfa pula, akan menjadikan proses detox menjadi lebih mudah dan efektif. Tugas Herblax adalah detox usus, mengempiskan perut serta mengelakkan sembelit. Alfalfa pula akan membantu melakukan proses detox darah dan membuang air yang berlebihan di dalam badan. Segala pembuangan toksin dalam badan akan menjadi lebih cepat dan efektif.

Jadi, untuk anda yang benar-benar komited untuk kuruskan badan, Eina cadangakan anda ambil Set Kurus Shaklee (Optimum) ini untuk kesan yang lebih cepat dan efektif. Harganya cuma RM374 sahaja. 

Beli Set Kurus Shaklee (Optimum) ini juga anda layak mendapat keahlian percuma bernilai RM35. 


Berapa lama boleh nampak kesan?

Ini adalah persoalan yang biasa kita nak tahu.

Ok, ia bergantung kepada individu. Bergantung kepada tahap konsisten dan cara seseorang menjaga pemakanannya. Setiap orang pasti akan dapat result yang berbeza. Lambat atau cepat, bergantung kepada individu.

Jika anda beli salah satu vitamin shaklee untuk kuruskan badan ini dari Eina, Eina akan bantu guide anda hingga dapat hasil yang anda inginkan.

Ingin beli sendiri di website? Anda boleh register dan beli secara online di sini >>> Daftar dan Order di Website Shaklee Di Sini


atau


Klik Sini Untuk Terus Whatsapp Eina


You Might Also Like

2 comments

  1. antara banyak2 tu.. ekin paling suka ESP... masa belajar dulu, kalau ada duit lebih sikit mesti ekin akan beli ESP.. nyum nyummm

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)