Testimoni Set Migraine Shaklee

2:00 PM

Hai semua, siapa sini pernah alami masalah migraine?
 
Secara ringkasnya Migraine ni adalah sakit kepala yang berpanjangan dan berdenyut-denyut di sebelah bahagian kepala sahaja. Kadang-kadang ia disertai dengan rasa mual dan muntah.

Migraine juga boleh terjadi jika terlalu kerap atau terlalu lama melihat cahaya di skrin seperti skrin handphone atau komputer. Seeloknya alihkan pandangan ke arah lain untuk beberapa minit. Haa kalau korang kaki gamers, hati-hati ok.

Dulu Eina kerap alami masalah migraine ni. Rasa berdenyut-denyut sampai tak boleh tidur. Fuhhh seksa sangat. Alhamdulillah, since consume vitamin Shaklee, dah jarang sangat kena migraine ni. Kalau ada pun sebab tidur lewat. Tapi, Alhamdulillah cepat recover.


Kebaikan B-Complex & Ostematrix untuk masalah Migraine
 


B-COMPLEX

Membekalkan kesemua 8 jenis Vitamin B yang seimbang termasuk Asid Pantotenik dan Niacin yang menguatkan tubuh dan bertindak sebagai anti-radang. Ia juga membantu mengurangkan rasa sakit dan menenangkan.

Kandungan Riboflavin dalam B-Complex juga secara klinikal ditunjukkan sebagai 'alat' yang berguna untuk menguruskan serangan Migraine dengan kerap.

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda. Vitamin B juga bantu memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia

Asid Folik salah satu vitamin B kritikal dan tidak mudah diserap. Maka, Shaklee membangunkan sistem penyerapan bioaktif berpaten yang menjadikan nutrien ini lebih mudah diserap untuk menyokong penyerapan. Teknologi berpaten ini adalah milik ekslusif Shaklee



OSTEMATRIX

Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan, dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang.

Magnesium adalah salah satu mineral yang dikenali sebagai 'mineral penenang'. Ia biasa digunakan untuk melegakan Migraine.

Kandungan mineral di dalam Ostematrix dapat menggalakkan tidur yang selesa serta mengimbangi tekanan darah. Ostematrix juga membantu merehatkan tubuh badan akibat tekanan ataupun keletihan. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.



Testimoni Migraine Shaklee


Ok, jom kita baca feedback orang ramai yang ambil vitamin B-complex & Ostematrix Shaklee untuk bantu masalah Migraine mereka. 
 
 

Ambil B-Complex & Ostematrix, rasa sakit kepala hilang


Migraine semakin kurang selepas makan B-Complex


"Macam husband Fiza dulu, ada migraine yang kronik. Setiap hari sakit kepala. Selepas konsisten ambil Ostematrix dan B-Complex, now totally bebas migraine. Dia pun tak perasan bila migraine tu hilang, langsung tak ada dah"


"Sejak ambil B-Complex dah boleh kawal stress, migraine pun dah hilang"



Tips Tambahan Legakan Migraine

Selain dari mengamalkan vitamin, anda juga amat digalakkan meminum air suam dengan banyak. Atau meminum jus lemon yang ditambah dengan sedikit garam bagi melegakan rasa sakit.

Ok untuk anda yang ada masalah migraine, bolehlah cuba vitamin di atas ok. Kalau berminat nak order, boleh terus Klik Sini Untuk Whatsapp Eina atau klik icon Whatsapp di sebelah kiri blog.

You Might Also Like

12 comments

  1. Wow, produk yang sangat berguna, terima kasih atas maklumatnya

    ReplyDelete
  2. Shaklee ada macam-macam set ya.

    ReplyDelete
  3. Dulu pernah kena migrain, rasa nak pecah kepala. Alhamdulillah lama-kelamaan hilang pula. Ada penawar migrain rupanya dalam produk Shaklee ye. Tq for sharing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, kalau migraine rasa mcm nak pecah kepala kan. Alhamdulillah kak dah hilang ya. Aah ada utk semua kak Shaklee ni. Hehe

      Delete
  4. Alhamdulillah belum masih terhindar dari migraine. Tapi boleh ka ambil walaupun belum terkena migraine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah bagusnya. Boleh jetlr ambil, produk ni bukan utk migraine jer, mmg bagus utk kesihatan :)

      Delete

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)