[Testimoni] Kulit Cantik dengan GLA Complex

4:30 PM

Assalamualaikum, mari tengok result-result positif dengan penggunaan GLA Complex. Misi cantik beramai-ramai di Hari Raya nanti ;)

Testimoni 1

Puan Noraziera mengamalkan GLA dan ESP, kulitnya yang dulu berjerawat dan tidak bermaya kini sudah ok. Bukan kulit sahaja ok yer, malah kesihatan juga semakin ok. Wow double bonus ;)

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"



"Disclaimer: Results may vary based on the individual"


Testimoni 2

Puan Zairina mengalami jerawat dan senggugut yang teruk sejak dari sekolah. Dulu inject dan pain killer menjadi teman baik Puan Zairina, tapi setelah mengamalkan Shaklee semua masalah berjaya di atasi. Puan Zairina akhirnya jatuh cinta dengan Shaklee dan mengamalkan GLA+ESP secara konsisten. Hasilnya menggembirakan Puan Zairina



Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
 
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Lihatlah wajah-wajah happy mereka. Jangan lepaskan peluang sementara GLA Complex masih promosi bulan July ni yer. Memang takkan menyesal...percayalah ;) 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)