Promosi Shaklee November 2020

10:30 AM

 
Hai semua, Eina nak share Promosi Shaklee untuk bulan November 2020 ini. Ok, bulan ni Shaklee sambung promo bulan lepas. Ada 2 Set Promo juga iaitu Shaklee Best Seller Set dan Shaklee Viva Vivix Set.
 
Kalau bulan lepas Shaklee akan bagi free Beg inspired by Gucci tu, tapi this month dah tak ada ya beg cantik tu. Bulan ni Shaklee bagi free lain pula. Baca details di bawah ok.
 

1. Shaklee Best Seller Set
 
 
Setiap pembelian Shaklee Best Seller Set, korang akan dapat FREE sebotol Zinc Complex yang bernilai RM56.25. Wahhh best ni.

Then, korang juga akan dapat
🌸FREE Membership (worth RM35)
🌸FREE Postage (worth RM10)

Total penjimatan sebanyak RM204 ok

Best Sellers Set ini sesuai untuk siapa?

Sesuai untuk kesihatan lelaki dan perempuan, sesuai juga untuk suami isteri yang sedang usaha mendapatkan zuriat. Juga sesuai untuk ibu-ibu berpantang dan sesuai untuk ibu menyusu.

Set ini boleh bantu tingkatkan kesihatan, tingkatkan imuniti, bantu tingkatkan kesuburan dan bantu perbaiki hormon dalaman. Bagi ibu yang berpantang pula set ini boleh bantu ibu-ibu kekal bertenaga, kembalikan kesegaran badan dan bantu percepat sembuh luka bersalin. Untuk ibu menyusu pula, set ini dapat bantu ibu-ibu kekal cergas, kurangkan keletihan dan dapat bantu meningkatkan penghasilan susu ibu yang berkualiti. So, sangatlah berbaloi dan bermanfaat.
 
 
2. Shaklee Viva Vivix Set
 
 
 
Setiap pembelian Shaklee Viva Vivix Set, korang akan dapat FREE sebotol Vitamin C yang bernilai RM97.50. Wow sangat promo ni kan 😋

Then, korang juga akan dapat
🌸FREE Membership (worth RM35)
🌸FREE Postage (worth RM10)
🌸Cash Back RM38

Total penjimatan sebanyak RM332 ok. Banyak tu 😍

Set Viva Vivix ini sesuai untuk siapa?

Sesuai untuk mak ayah kita, suami isteri. Juga sesuai untuk ibu-ibu berpantang dan ibu menyusu.

Set ini boleh membantu tingkatkan kesihatan, tingkatkan tenaga, tingkatkan imuniti, InsyaAllah, boleh bantu kurangkan risiko dapat sakit di musim pandemik macam sekarang ni. Selain dari tu, set ini juga sangat bagus untuk kesihatan kulit, boleh bantu kulit nampak lebih muda.
 
Untuk ibu-ibu yang berpantang dan menyusu, set ini sangatlah membantu mempercepatkan sembuh luka ibu bersalin dan InsyaAllah boleh bantu penghasilan susu ibu juga. Di samping dapat menguatkan antibodi, set ini juga boleh bantu tingkatkan tenaga dan kecergasan ibu-ibu lepas bersalin. 
 
So, kalau korang sedang mencari suplemen untuk kesihatan dan kuatkan imun sistem, kedua-dua set ini sangatlah berbaloi untuk di beli ok.

Sebarang pertanyaan, boleh terus contact Eina di 019-2275759 atau boleh klik icon Whatsapp di sebelah kiri blog.


You Might Also Like

12 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)