Eina Md Ali - Effective Business Leader Oct 2020

10:00 AM

 
Alhamdulillah selesai closing untuk bulan October 2020 kelmarin. Alhamdulillah masih kekal effective sebagai Business Leader. Jualan bulan ni pun meningkat dari bulan lepas. Syukur Ya Allah.
 
Terima kasih kepada semua yang mendoakan. Terima kasih tak terhingga juga kepada mentor-mentor Eina yang banyak membantu dan memberi inspirasi. Terutama kepada my upline, Master
Nadiah Suhaidi & Master Amir Marzhuki. Tak lupa juga kepada my super upline Master Firdhaus Zulkifli & Master Iffah Anuar.

Jutaan terima kasih atas tunjuk ajar kalian, terima kasih atas segala ilmu, tips dan semangat yang tidak putus-putus buat kami. 
 
Semoga Allah membalas jasa baik kalian, semoga Allah kurniakan rezeki melimpah ruah kepada kalian dan semoga dipermudahkan segala urusan kalian. Aminnn Ya Allah Ya Mujib
 
Tahniah juga kepada semua team #MFSempire atas usaha kalian. Tahniah kepada anda yang berjaya dapat bonus dari Shaklee untuk bulan Oct lepas. Jom kita sama-sama terus sebar manfaat dan kongsi kebaikan dengan niat untuk bantu lebih ramai lagi orang sihat dan berjaya dengan Shaklee. InsyaAllah 😍

Syukur Alhamdulillah atas rezeki bonus dari Shaklee ni. Duduk rumah pun masih boleh jana income 4 angka sebulan. Dapat juga bantu ringankan beban waktu pandemik macam sekarang ni. Syukur ada bisnes Shaklee yang masih stabil saat ini.

Waktu pandemik macam sekarang ni, mostly orang akan cari produk-produk kesihatan. Alhamdulillah, Shaklee mempunyai rekod prestasi melebihi 65 tahun dalam perniagaan dan lebih 100 tahun dalam inovasi produk pemakanan. Ia terbukti berkesan dapat membantu ramai pengguna mengubah hidup mereka kekal sihat dan lebih sihat. 

Kalau ada sesiapa berhajat nak jana income dari rumah dengan Shaklee macam Eina sekarang ni, Eina sangat-sangat alu-alukan. Eina akan bantu korang dapat tambah income yang korang nak.

So, nak tau lebih lanjut tentang bisnes Shaklee atau produk Shaklee, boleh jer terus contact Eina ok. Klik jer icon Whatsapp kat tepi tu. InsyaAllah Eina akan reply secepat mungkin ok.
 

Eina Md Ali
Shaklee Business Leader
Founder of MFS Empire by Eina Md Ali

You Might Also Like

10 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)